۹ دی ، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود

  • شناسه خبر: 157812
۹ دی ، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود

 نماینده بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان گفت: ۹ دی به واقع، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود. فلسفه بزرگداشت ۹ دی یادآوری یک رویداد، هویت ملی و تاریخی است.

خانه » سیاسی » ۹ دی ، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود

به گزارش خانه خشتی ، حامد جمالی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی و نماینده بسیج دانشجویی شهرستان رفسنجان صبح امروز در مراسم بزرگداشت حماسه ۹دی بیانیه ای به شرح زیر قرائت نمود:

بسم ا… الرحمن الرحیم
مقام معظم رهبری: ۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح، این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند ،مردم ایران اینند.
نهم دی ماه سال ۸۸ در پی دهمین انتخابات ریاست جمهوری، ملت ایران با حماسه ی راهپیمایی میلیونی، در روز عاشورای حسینی، پاسخی قاطع و مشتی آهنین بر دهان سران فتنه،آشوبگران،منورالفکران غرب زده و شبکه ی نفوذ زدند.
۹ دی به واقع، مظهر نفوذناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی بود. فلسفه بزرگداشت ۹ دی یادآوری یک رویداد، هویت ملی و تاریخی است، یاداور ولاییونی که با لب بیک به امر ولی و استعانت از صاحب روز عاشورا ،در روز عاشورا بزرگ ترین حماسه ی داخلی کشور را رقم زدند.
فتنه ،غبار آلود کردن فضاست ،به نحوی که چهره ی دوست و دشمن پنهان است، امروزه نیز ،فتنه از چهره ی نظام رخت برنبسته است و همانطور که رهبر انقلاب اشاره کردند ،ملت باید بیدار باشد که در سال جدید شاهد فتنه ی جدید نباشیم؛ نمایندگان باید بدانند به مجرد اینکه جایگاه آنان راس امور نظام است، از این جهت یکی از نقاط مورد نظر منافقین داخلی و استکبار خارجی برای تغییر رفتار سیاسی رهبری نیز هست.
مسئولین باید بدانند فتنه ی جدید، ایجاد نارضایتی اقتصادی بین اقشار ملت و مربوط ساختن این مسئله، به ناکارامدی نظام است، از این رو از تمام اشخاصی که جایگاه ها و کرسی های جمهوری اسلامی را پر کردند و درقبال آن قسم تعهد و خدمت به این مردم را خوردند انتظار می رود، با عملکرد انقلابی و احیای وضعیت اقتصادی فعلی کشور ، گامی استوار در جهت پیشبرد اهداف امام و انقلاب بردارند.

از مسئولان نظام، نمایندگان، وزرا و کابینه ی ریاست جمهوری انتظار می رود با مشاهده ی تاریخ و عبرت از آن ،همانطور که قران کریم می فرمایند: “لَقَدْ کانَ فِی قَصَصِهِمْ عِبْرَهٌ لِأُولِی الْأَلْبابِ ” جلوی تکرار فتنه گرفته شود.

پر واضح است هر ساله باید این خیانت را به ملت و نسل های جدید یادآور شد ، تا زمینه ی فراهم شدن فضای استفاده ی معاندان نظام و انقلاب ،لعنه ا… علیهم، فراهم نشود، چرا که چنین نظامی با ایدئولوژی های استوار اسلامی ،هر ساله شاهد دشمنان داخلی و خارجی بوده است ، فلذا بسیج دانشجویی دانشگاه های شهرستان رفسنجان ، ضمن ابراز همدردی با شهدا،ایثارگران و جانبازان واقعه ی ۹ دی؛ در جهت روشنگری و هشدار به تمام کمین کنندگان این انقلاب و ادامه دهندگان راه سران فتنه، هشدار لازم را داده و آمادگی خود را برای خاموش کردن نالایقان نظام، اعلام می دارد و گوش به فرمان جهاد رهبری است.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان