رئیس دادگستری رفسنجان در بزرگداشت سالروز 9 دی عنوان کرد:

فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود / پروزه نفوذ را نباید دست کم گرفت

  • شناسه خبر: 157780
فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود / پروزه نفوذ را نباید دست کم گرفت

رئیس دادگستری رفسنجان گفت:  فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود، همه ی دشمنان خارجی و دوستان بی بصیرت داخلی در فتنه ۸۸ همپیمان شدند و هیچ شکی نیست که قصد آنها براندازی نظام بود.

خانه » سیاسی » فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود / پروزه نفوذ را نباید دست کم گرفت

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام مهدی پور محمدی در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دیماه در میدان ابراهیم(ع) رفسنجان اظهار داشت: امروز مردم با وفای رفسنجان در روز بصیرت و تجدید پیمان با ولایت جمع شدند که این یوم الله را دوباره یادآوری کنید و فراموش نکنیم به تعبیر رهبری روزها با هم فرقی ندارند این انسان ها و اراده ها و مجاهدت ها هستند که چنین روزی را برمیگزنند و متفاوت می کند .

وی افزود: حرکت نه دی حرکت با بصیرت و وظیفه شناسی بود و به تعبیر رهبری  مطمئن باشید این روز در تاریخ ماندگار و متمایز شد.
پور محمدی گفت: ۹ دی سال ۸۸ روز عجیبی بود  و لازم است که هرسال تکرار شود تا برای بزرگترها یادآوری شود و برای کوچکترها بیان شود که چه اتفاقات تلخی برای این کشور افتاد .
رئیس دادگستری رفسنجان خاطر نشان کرد: به تعبری رهبر فرزانه انقلاب در فتنه ۸۸ از بیست سال قبل توسط مثلث شوم صهیونیستی برنامه ریخته شده بود.

پور محمدی تصریح کرد: کلمه فتنه تاکنون بیش از ۵۰۰ بار توسط رهبری بکار برده شد اما برخی هنوز سختشان است این کلمه را بکار ببرد و می گویند اعتراض، به فرموده رهبری اتفاقاتی تلخی در آن سال افتاد و آن هشت ماه بیش از هشت سال دفاع مقدس خسارت وارد کرد ، به اسلام ،مقدسات امام، رهبری و مردم توهین شد و آبروی نظام را بردند.
رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت: حوادث ان سالها بایستی دائم تکرار شود که دچار خواب غفلت نشویم، به تعبیر امام علی کسیکه خواب باشد از امام و رهبر خودش، با لگد دشمن بیدار می شود .
وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ یک جنگ احزاب بود تصریح کرد: همه ی دشمنان خارجی و دوستان بی بصیرت داخلی در فتنه ۸۸ همپیمان شدند و هیچ شکی نیست که قصد آنها براندازی نظام بود و حتی لایه های پیچیده فتنه ۸۸ بیشتر از جنگ احزاب بود.
پور محمدی خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ بر اساس کودتای مخملی طراحی شده بود این کودتاها انتخابات محور هستند و انتخابات بهانه است برای براندازی نظام، فتنه ۸۸ تنها یک اعتراض خیابانی نبود از ۲۰ سال قبل به تعبیر رهبری برنامه داشتند.
رئیس دادگستری رفسنجان با بیان اینکه تصور نکنیم با ۹ دی جریان مقابله با نظام چه از درون و چه بیرون تمام شد تصریح کرد: امروز گزینه نظامی روی میز دشمنان ما نیست چرا که حشد الشعبی عراق، علویون سوریه ،حزب الله لبنان و مدافعان حرم ایران پشت دیوارهای بیت المقدس کنار اسرائیل پا به زمین می کوبند و اینها مقدمه ظهور است .

پور محمدی با اشاره به توانایی نظامی جمهوری اسلامی در خلیج فارس و بحث هوافضا سپاه پاسداران خاطر نشان کرد: امروز گزینه نظامی مطرح نیست با روحیه مجاهدت مدافعان حرم که بچه های نسل چهارم انقلاب ، متولدین ۷۰ و رویش های انقلاب هستند، دروازه های بیت المقدس را فتح خواهند کرد.
رئیس دادگستری رفسنجان گفت: ما امروز در جنگ اقتصادی و امنیتی دشمن هستیم و اتاق جنگ دشمن خزانه داری آمریکاست نباید به خواب برویم و همیشه باید آماده باشیم.
وی تصریح کرد: همانطور که رهبری فرمودند شاید دشمن بخواهد امسال ذهن ما را مشغول کند و در سال ۹۸ فتنه ای ایجاد کند باید مراقب باشیم ، دشمن می خواهد سوار بر اعتراضاتی مردمی شود و استفاده کند.

وی در ادامه به بحث نفوذ و جاسوسی در بدنه نظام اشاره کرد و گفت: پروزه نفوذ را نباید دست کم بگیریم ، نفوذ فکری یعنی دشمن کاری می کند که نخبگان سیاسی ما آنطوری که دشمن می خواهد فکر می کنند و تصمیمات بر اساس آن افکار شکل میگیرد و بسیار خطرناکتر از جاسوس است.
پور محمدی با بیان اینکه منظور از این سخنان ایجاد یاس و ناامیدی نیست تصریح کرد: باید همیشه اماده باشیم کشور ما متفاوت است با جاهای دیگر، اخوان المسلمین مصر ۸ ماه نتوانستند دوام بیاوردند چون سید علی خامنه ای نداشتند ، ولی فقیه نداشتند اما جمهوری اسلامی مقتدای مدبری دارد.
وی خاطر نشان کرد: آرزوی همه اولیا تشکیل حکومت علوی شیعی فاطمی بوده است قدر خودتان را بدانید که خداوند شما را برگزیده تا زمینه سازی برای ظهور امام زمان(عج) کنید.

رئیس دادگستری رفسنجان بیان داشت: امروز ما رهبری داریم که وقتی عده ای معدودی پاهایشان سست شد و وادادند و از دشمن ترسیدند از دشمن آقا فرمودند نترسید که خدا با ماست این کلام رهبری کلام خداوند و کلام موسی پشت نیل است.
وی تصریح کرد: یک روی این صحبت رهبری این است که دشمن رسیده است و طرف دیگر این است که نجات ما نزدیک است و هلاکت فرعون  و کار دشمن تمام است.

برچسب ها:
9دی بزرگداشت نهم دیماه در رفسنجان حجت الاسلام پور محمدیرئیس دادگستری رفسنجان فتنه 88 نفوذ
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان