ای فتنه گران از ۹دی درس بگیرید

  • شناسه خبر: 157673
ای فتنه گران از ۹دی درس بگیرید

پایگاه ویژه امام حسین(ع) به مناسبت حماسه ۹ دیماه متنی به شرح زیر منتشر کرد:

خانه » یادداشت » ای فتنه گران از ۹دی درس بگیرید

به گزارش خانه خشتی ، پایگاه ویژه امام حسین(ع) رفسنجان به مناسبت حماسه ۹ دیماه متنی به شرح زیر منتشر کرد:

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

درکشورعشق،مقتداخامنه ایست، فرماندهی کلّ قوا خامنه ایست
دیروز اگر عزیز مصر یوسف بود، امروز عزیز دل ما خامنه ایست
۲از وسوسه ی گندم ری درس بگیرید، ای فتنه گران از ۹دی درس بگیرید
ما دانش آموختگانی هستیم از مکتب حسین،که اگر کوچک ترین جسارتی به او و پیروانش شود،از کوه استوار تر از دریا پرخروش تر،از آتش سوزاننده تر و از شمشیر برنده تر میشویم، و دشمنان را نابود میسازیم.که اگر در این مبارزه بند بند استخوانهایمان را جدا سازند،اگر سرمان را بالای دار برند،اگر زنده زنده در شعله های آتشمان بسوزانند،اگر زن و فرزندان و هستیمان را در جلوی دیدگانمان به اسارت و غارت برند هرگز در برابر ظلم قد خم نمیکنیم.
ما در فتنه ۸۸ ثابت کردیم که حسینی وار می ایستیم،حسینی وار مبارزه میکنیم و حسینی وار کشته میشویم.ما ثابت کردیم،هرکس که علیه انقلاب و ولی و اعتقاداتمان کاری انجام دهد بااومقابله میکنیم هرکه میخواهد باشد .
ما در فتنه ۸۸ثابت کردیم که همیشه هوشیاریم و به مستکبرانی امثال آمریکا و انگلیس ذره ای اجازه نمی دهیم که پایشان را از گلیمشان دراز ترکنند و اگر در مغزهای پوشالیشان نقشه ای را برای انقلابمان بکشند مغزهایشان را به آتش میکشانیم.
ما در فتنه ۸۸ ثابت کردیم که اندیشه امام هرگز نمیمیرد و روز به روز شکوفا تر و پررنگ تر میشود.ثابت کردیم که تا ابد در راه و اندیشه امام استوار و پاینده میمانیم و ذره ای از این مسیر بر نمیگردیم و هرجا که لازم شود جانهایمان را کف دست میگیریم.
پس ضروری است که همه بدانند این اندیشه ثانیه به ثانیه گسترده تر و بین المللی تر میشود.امروز میبینید که ن تنها جوان ایرانی بلکه جوان عراقی و سوریه ای و فلسطینی و یمنی و … هم، پایه اندیشه امام میایستند.امام در قلب ماست اگر نقشه گرفتن اورا از ما دارید بدانید که سخت در اشتباه هستید.
ما در فتنه ۸۸ثابت کردیم که تنها با اشاره ای از سوی آقایمان سید علی خامنه ای،دل هایمان بی قرار میشود و لحظه ای به کسی امان نمیدهیم.ما ثابت کردیم که غم او غم ماست،دغدغه او دغدغه ماست.تفکر او تفکر ماست و اشک او غرش ماست.ای دشمن بدان که ما فقط و فقط منتظر اشاره ای از سوی اوییم تا خانه ات را با خاک یکسان کنیم.
ما در فتنه ۸۸ ثابت کردیم که پای خون شهدایمان می ایستیم.نمیگذاریم حق شهدایمان اندکی ضایع شود.
و اما چند جمله ای را هم میخواهیم به دشمنانمان بگوییم و اول از همه به امریکا میگوییم.
امریکا خوب بدان که ما فرزندان ، اسدالله الغالب،علی ابن ابیطالب هستیم که اگر ذولفقار هایمان را از غلاف بیرون بکشیم گردش خون در رگ هایتان متوقف میشود.با غرش حیدریمان روزگارتان شب و با فریاد های الله اکبرمان کاخ سفیدتان سیاه میشود.این را خوب بدانید که ما از انچه که فکر میکنید به شما نزدیک تریم.و خدا را شاکریم که نعمتی را به ما داده به اسم سید علی حسینی خامنه ای که اگر بهترین کارشناس هایتان با صرف بیشترین هزینه ها،دقیق ترین برنامه ریزی ها و بهترین امکانات نقشه ای را بکشند او با یک ساعت سخنرانی آنرا خنثی میکند.بدانید که ملوان کشتیمان چنین مردی است که اگر بدترین موج ها و طوفان ها هم به سمتمان بیاید او با اشاره ای انها را کنترل میکند.
امریکا بفهم که خدا با ماست،یادت می اید روزی را که در خاور میانه پایگاه میزدی تا مارا تهدید کنی؟امروز خوب بنگر که همین پایگاهایت شده اند تهدید ما برای شما.
امریکا ما جوانان ایرانیم از ما بترس و در این ترس بمیر.ما همان جوانانی هستیم که از اروند عبور کردیم ،موانع شلمچه را زیر پا گذاشتیم و رمل های فکه را با حرارت پاهایمان سوزاندیم.راستی اگر بخواهی میتوانی تکاورانت را بیاوری اروند تا به انها شنا کردن یاد بدهیم.امریکا کمی بیشتر حواست به کارهایت باشد.

ولی حرفیست بی پیرایه ای دوست………………که این حرف از زَبان یار حق گوست

بصیرتی ها: بیدار است دشمن……………………..زِ حَقد و کینه طب دار است دشمن

صف آرایی ست اما درغباراست………………………میان فتنه رَه دشوار و تار است

چراغ راه ما را جز ولی نیست………………………کسی رهبر به جز سیدعلی نیست

 

برچسب ها:
9 دی 9دی حماسه 9دی فتنه88
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان