رئیس شورای شهر رفسنجان:

کار خالصانه برای شهدا با استقبال مردم همراه می شود

  • شناسه خبر: 157494
کار خالصانه برای شهدا با استقبال مردم همراه می شود

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت: اگر کاری که برای شهدا انجام می شود خالصانه بدون جبهه گیری و مصادره به مطلوب کردن باشد قاعدتا با استقبال مردمی همراه خواهد بود.

خانه » اجتماعی » کار خالصانه برای شهدا با استقبال مردم همراه می شود

به گزارش خانه خشتی ، جلسه هماهنگی برگزاری یادواره شهدای سرفراز شهرستان رفسنجان روز گذشته با حضور فرماندار، نماینده، فرمانده سپاه، رئیس شورای شهر و جمعی از دیگر مسئولین در سالن اجتماعات فرمانداری رفسنجان برگزار شد.

علیار اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در این جلسه با بیان اینکه یک ششم شهدای استان متعلق به شهرستان های رفسنجان و انار است تصریح کرد: در راستای برگزاری کنگره شهدای استان وظایفی که از استان محول شده است در رفسنجان هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

وی افزود: این جلسه سومین جلسه تدارک مقدمات یادواره شهدای استان و شهرستان است که برگزار می شود.

اسکندری با بیان اینکه تا پایان دی ماه بایستی تمامی اقدامات لازم به پایان رسد اظهار داشت: بخشداران ، شهرداران، فرماندهان نواحی، آموزش و پرورش و جهاد کشاورزی در چهار بخش مرکزی، فردوس،بهرمان، کشکوئیه کار مستند سازی آثار شهدا آغاز میشود.

فرماندار رفسنجان گفت: نبایستی منتظر باشیم که امکانات فراهم شوند از بخشی از امکانات موجود بهره میگیریم و بر اساس فرمت کنگره شهدای استان اقدامات لازم انجام میگیرد.

حجت الاسلام حسینی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی نیز در این جلسه بیان داشت: همه باید با وحدت کلمه این کار خداپسندانه را انجام دهیم رفسنجان معروف است به شهر یادواره ها که بصورت پراکنده انجام شده و می توان از تجربه برگزاری یادواره در بخش ها استفاده کرد.

وی تصریح کرد: اگر اخلاصی که شهدا دارند مثل انها باشیم می توانیم موفق باشیم.

حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان نیز بیان داشت: بایستی مراسمی در خور شان شهدا برگزار گردد، اولین یادواره کشور بنایش در رفسنجان گذاشته شد.

وی افزود: اگر کاری که برای شهدا انجام می شود خالصانه بدون جبهه گیری و مصادره به مطلوب کردن باشد قاعدتا با استقبال مردمی همراه خواهد بود.

هاشمیان گفت: شهدا ارزشمند هستند و همه دلمان می خواهد کاری انجام دهیم و وظیفه ی همه ماست است که از خون شهدا حفاظت کنیم .

مصطفی بخشی بخشدار رفسنجان نیز در این جلسه از راه اندازی کاروان خدمت شهدا در بخش مرکزی خبر داد که در راستای جمع اوری آثار شهدا وارد عمل می شود.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان