رئیس شورای شهر رفسنجان مطرح کرد :

تاثیر مستقیم صنعت حمل و نقل شهری در اقتصاد کلان کشور

  • شناسه خبر: 157300
تاثیر مستقیم صنعت حمل و نقل شهری در اقتصاد کلان کشور

رئیس شورای شهر رفسنجان گفت :باید در این مسیر تمام تلاش خود را بکنیم تا صنعت حمل و نقل شهری بتواند جایگاه واقعی خودش را در اقتصاد کشور پایه ریزی و مستحکم کند چراکه این صنعت تاثیر مستقیم در اقتصاد کلان یک کشور دارد .

خانه » آخرین اخبار » تاثیر مستقیم صنعت حمل و نقل شهری در اقتصاد کلان کشور

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام شیخ علی هاشمیان در مراسم بزرگداشت روز حمل و نقل و رانندگان که روز گذشته با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در محل سالن فرهیختگان دانشگاه ازاد اسلامی شهرستان رفسنجان برگزار شد اظهار داشت :همگی خادم مردم هستیم و مردم ولی نعمت ما هستند .

وی بیان داشت :حمل و نقل بحث بسیار مهمی در دنیا است و یکی از معیارهای توسعه کشورها محسوب می شود.

هاشمیان تصریح کرد:در دنیا ثابت شده است که هر واحد رشد اقتصادی برای کشور رقم می خورد مستلزم بین ۱.۵ تا ۲ واحد رشد در حمل و نقل می شود با توجه به مقایسه و نسبت سنجی این بحث خیلی مهم است، باید در این مسیر تمام تلاش خود را بکنیم تا  صنعت حمل و نقل شهری بتواند جایگاه واقعی خودش را در اقتصاد کشور پایه ریزی و مستحکم کند چرا که تاثیر مستقیم در اقتصاد کلان یک کشور دارد .

وی افزود : همانطورکه همه مردم شهر به بخش توسعه شهر کمک می کنند توقع داریم هماهنگی بین ما ، شهرداری و مردم ایجاد شود ما مشکلات شما را بررسی کرده ایم .

رئیس شورای شهر عنوان داشت :نگاه ما باید به گونه ای شود که فرهنگ استفاده از حمل و نقل عمومی در سطح شهر را افزایش دهیم این فرهنگ جز با پیشنهادات و راهکارهای مناسب صورت نمی گیرد تا بتوانیم این فرهنگ را در سطح شهر توسعه دهیم .

وی ادامه داد :برخورد شایسته رانندگان و نظافت ماشین خودرو در فرهنگ عمومی شهر تاثیر دارد لذا شما در توسعه فرهنگ شهر ، توسعه اقتصادی و توسعه امنیتی شهر بسیار موثرید .

حجت الاسلام هاشمیان خاطرنشان کرد :حمایت های مردمی ما را در امر توسعه شهر یاری می رساند علی رغم اختلاف سلیقه هایی که وجود دارد هماهنگی بین مسئولین وجود دارد.

وی بیان داشت : کسانیکه امروز به دنبال این مسئله هستند وقت خودشان را صرف می کنند که عده ای و نمایندگان را تخریب کنند از آنان تقاضا داریم وقت خود را صرف آبادانی شهر نمایند .

برچسب ها:
رفسنجان شیخ علی هاشمیان مراسم بزرگداشت روز حمل ونقل
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان