امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

کار مدافعین حرم غیر قابل تصور بود / اسلام مرز نمی شناسد

  • شناسه خبر: 157225
کار مدافعین حرم غیر قابل تصور بود / اسلام مرز نمی شناسد

امام جمعه رفسنجان گفت: شهدای مدافع حرم  با ایثارگری اسلام را از خطر بزرگ دشمنان خون آشام نجات دادند و کار این شهدا غیر قابل تصور بود .

خانه » اجتماعی » کار مدافعین حرم غیر قابل تصور بود / اسلام مرز نمی شناسد

به گزارش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور صبح امروز در آیین عطرافشانی قبور شهدا و تجلیل از خانواده های معظم شهدای مدافع حرم با گرامیداشت یاد و نام شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم اظهارداشت :شهدای مدافع حرم  با ایثارگری اسلام را از خطر بزرگ دشمنان خون آشام نجات دادند و کار این شهدا غیر قابل تصور بود .

وی بیان داشت :شهدا مخلص بودند و زاهدانه زندگی کردند و برای نظام ارزشمند بودند .

امام جمعه رفسنجان یا گرامیداشت یاد و خاطره شهید دکتر مفتح تصریح کرد :روز شهادت ایشان روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است و در پیوند هر چه بیشتر در وحدت عملی و وحدت نظری و معنوی بین حوزه و دانشگاه که دو رکن ارزشمند نظام محسوب می شوند تاکید می کنیم .

وی افزود :شهدای مدافع حرم نسبت به موقعیت های دشمنان اسلام آشنایی نداشتند  دلاورانه جنگیدند و به فیض شهادت نایل شدند این شهدا کار غیر ممکن که همان از بین بردن داعش بود با ایمان و صلابت انجام دادند .

رمضانی پور اذعان داشت : وجود فیزیکی شهدا برای ما ارزشمند بود  ولی انها با زاهدانه برای اسلام از جان خود گذشتند و چنین افرادی برای نظام ما ارزشمند هستند .

وی بیان داشت :انسانهایی که بخواهند با عملکرد سوء خودشان فشارهای متعدد بر مردم وارد نمایند طبیعی است این جور افراد نه اینکه فیض لقای شهادت را نصیبشان نمی شود حتی توفیق شرکت در مجلس شهدا را هم ندارند .

امام جمعه رفسنجان عنوان داشت : افراد خیانتکار اهل درستی و پاکی نبودند و نیستند به فرموده مقام معظم رهبری روحیه شهادت طلبی ، تفکر و اندیشه شهادت را شهدای مدافع حرم در نظام ما زنده کردند .

وی ادامه داد :ما توانستیم دشمن را از همان روزیکه که به خاک ما تجاوز کردند شکست بدهیم و نظام ما در یک امنیت و آرامش محض قرار دهیم .

وی به وحدت و همدلی اشاره داشت و گفت :برای تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمک به مسئولین کمک کنید برای اینکه خدمات ارزشمند را برای جامعه ارائه دهند برای حمایت مجدانه همراه با اخلاص همراه با ولایت در شکل و قالب بسیجی دولت را همراهی نمایید .

رمضانی پور گفت :ما باید بسیجی وار در صحنه انقلاب حاضر باشیم این همایش نشان دهنده این است که ما حامی انقلاب و دفاع از کیان اسلام هستیم و اسلام مرز و سرزمین نمی شناسد ما اماده دفاع از آن هستیم .

وی خاطرنشان کرد :باید با وهابیون که با اعتقاد پلید خود اسلام را را به نابودی کشانده اند مبارزه کرد ، اسلام  دیگر ایرانی ،افغانی و یمنی نمی شناسد .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان شهدای فطمیون شهدای مدافع حرم گلزاری شهدای رفسنجان مدافعین حرم در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان