استاندار کرمان:

کرمان در ۶ شاخص حوزه بهداشت و درمان زیر متوسط کشوری / شاخص تخت در رفسنجان پایین است

  • شناسه خبر: 156975
کرمان در ۶ شاخص حوزه بهداشت و درمان زیر متوسط کشوری / شاخص تخت در رفسنجان پایین است

استاندار کرمان گفت: در بخش بهداشت و درمان علی رغم همه ی تلاش های انجام شده از هشت شاخص شش شاخص را زیر متوسط کشور هستیم.

خانه » پزشکی و سلامت » کرمان در ۶ شاخص حوزه بهداشت و درمان زیر متوسط کشوری / شاخص تخت در رفسنجان پایین است

به گزارش خانه خشتی ، محمد جواد فدایی در نشست مسئولین شهرستان رفسنجان با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که روز گذشته در سالن آمفی تئاتر سایت دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان برگزار شد اظهار داشت: علی رغم اینکه کارهای زیادی در سالهای اخیر شده است و به دلیل پهناوری استان ما باعث میشود  خدمات را به زحمت به مردم استان عرضه کنیم و بعضا با هزینه های بیش تر از حد متعارف کشور و به هر حال باید این خدمات انجام شود و این نیاز به تلاش و کار بیشتر دارد.
وی افزود:در بخش بهداشت و درمان علی رغم همه ی تلاش های انجام شده از هشت شاخص شش شاخص را زیر متوسط کشور هستیم و در یک شاخص معادل متوسط کشور و در شاخص دیگر که تعداد پزشک عمومی و متخصص به ازای هر ۱۰ هزار نفر است اندکی از متوسط کشور بیشتر هستیم.

فدایی خاطر نشان کرد: در بخش تعداد تخت به ازای هر هزار نفر ما زیر متوسط کشور هستیم که چیزی غیر منتظره است که شهرستان رفسنجان در این شاخص زیر متوسط استان است.
وی تصریح کرد: با ترکیب منابع دولتی و تسهیلات بانکی بخش خصوصی و خیرین و سرمایه گذاری خارجی تا پایان دولت بتوانیم این شاخص را در حد ۲ و متوسط کشور برسانیم.
وی همچنین عنوان کرد:نگرانی بزرگ ما در استان بحث تصادفات است متاسفانه در تعداد تلفات رانندگی در استان کرمان رتبه اول را در کشور داریم و عامل اصلی این در جاده ها سرعت زیاد و خواب آلودگی است که برای کنترل سرعت دوربین هایی را در جاده ها نصب گردیده است.

برچسب ها:
استاندار کرمان سفر وزیر بهداشت به رفسنجان محمد جواد فدایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان