سفر نیمروزه ی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به رفسنجان / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 156705
سفر نیمروزه ی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به رفسنجان / گزارش تصویری

مسعود سلطانی فر ورزش ورزش و جوانان به منظور افتتاح چندین طرح ورزشی به شهر رفسنجان سفر کرد.

خانه » آخرین اخبار » سفر نیمروزه ی مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به رفسنجان / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، عصر امروز وزیر ورزش و جوانان با همراهی مدیر کل ورزش و جوانان استان کرمان و معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کرمان به منظور افتتاح چندین پروژه ورزشی به رفسنجان سفر کرد.

سلطانی فر در آغاز این سفر در محل میدان امام حسین(ع) رفسنجان مورد استقبال امام جمعه، فرماندار، نماینده، شهردار، رئیس شورای شهر و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان قرار گرفت.

زمین چمن مصنوعی استادیوم جهان پهلوان تختی رفسنجان اولین طرح افتتاحی وزیر ورزش و جوانان بود که به مساحت ۸ هزار متر مربع و اعتبار نزدیک به ۱۱ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی به بهره برداری رسید.

مجموعه استخر و آبدرمانی جوان شهرک یادگار امام(ره) دومین طرح افتتاحی امروز بود که با متراژ ۷۷۰ مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی و به همت مسلم غلام نژاد راه اندازی گردیده است.

سالن مسابقاتی ۹ دی که کلنگ آن در سال ۹۰ بر زمین زده شده است ، آخرین پروژه افتتاحی در سفر نیمروزه ی وزیر ورزش و جوانان به شهر رفسنجان بود که با مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی و ملی به بهره برداری رسید.

وزیر ورزش و جوانان در پایان سفرش به رفسنجان از پروژه عظیم آگاه بازدید کرد. این مجموعه فرهنگی، تفریحی و ورزشی در حال ساخت ویژه بانوان بزرگترین مجموعه خاورمیانه محسوب می شود.

            

عکس از امین قاسمیان

برچسب ها:
استادیوم تختی رفسنجان چمن مصنوعی استادیوم تختی سالن ورزشی 9 دی رفسنجان سفر وزیر وزرش به رفسنجان مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان