گلایه امام جمعه کشکوئیه از افزایش سرقت ها در این بخش

  • شناسه خبر: 156334
گلایه امام جمعه کشکوئیه از افزایش سرقت ها در این بخش

امام جمعه کشکوئیه گفت: در کشکوییه سرقت ها زیاد شده حتی یک مورد ان هم زیاد است تعداد نیروهای پاسگاه کشکوئیه بسیار کم است در مقایسه با انچه که باید باشد.

خانه » اقتصادی » گلایه امام جمعه کشکوئیه از افزایش سرقت ها در این بخش

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام محرابی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر کشکوئیه اظهار داشت: رزق و روزی ها دو نوع است رزق و روزی مادی و رزق و روزی معنوی که رزق و روزیهای مادی که برای زندگی جسمی انسان وجود دارد رزق حلال که برای زندگی خود و خانواده اش تلاش کند و رزق حرام که به دلیل مشکلات معیشتی بعضی دنبال رزق حرام هستند .

وی افزود: یک نمونه از روزیها حرام دزدی هاست عین حرام است ولی در کشکوییه زیاد شده حتی یک مورد ان هم زیاد است تعداد نیروهای پاسگاه کشکوییه بسیار کم است در مقایسه با انچه که باید باشد مثلا اگر باید چهل تا باشد ده تا است امار دقیق را نمیشود اعلام کرد سرقتها زیاد شده است.

محرابی تصریح کرد: در ملاقاتی که اینجانب و مسئولین بخش با فرماندهی انتظامی استان داشتیم تعداد سرقتهای گزارشی به کرمان بسیار کم بود. تقریبا یک دهم انچه که اینجاست اما انچه ما می بینیم و میشنویم بسیار زیاد است علت چیست معلوم نیست پاسگاهها ارسال نمی کنند یا از رفسنجان ارسال نمیشود این تعداد کم نیرو تلاش میکنند رئیس پاسگاه کشکوییه تلاش میکند ولی نیرو ندارد.

امام جمعه کشکوئیه گفت: پیشنهاد میگردد پاسگاه کشکوییه به کلانتری تبدیل شود گشتها زیاد شود مردم میروند بیرون می ایند خانه شان جمع شده من این مطالب را حضورا هم به فرمانده رفسنجان و هم به فرمانده محترم انتظامی کرمان گفتم الان هم از بخشدار میخواهم گزارش کند و پیگیری کند و نیروی انتظامی گزارش کند .
محرابی با گرامیداشت سالروز شهادت ایت الله مدرس بیان داشت: این روز مجلس نام گذاری شده و ایت الله مدرس با ظللم و ستم مبارزه کرد ؛ روز مجلس را به نمایندگان ولایی و نمایندگانی که امدند از حق و حقیقت دفاع کنند تبریک و تهنیت عرض میکنم .
وی خاطر نشان کرد: در هفته گذشته یک پیام و سخنرانی از مقام معظم رهبری داشتیم که توصیه معظم له به تقویت نیروهای مقاومت و اینکه باید جبهه مقاومت حمایت شود . در جنگ های گذشته مقاومت اسراییل چند روز میجنگد ولی اینبار دوروز شد توان مقاومت را نیاورد .و اتش بس کردند.

محرابی گفت: امروز بعضی از کشورهای منطقه بجای ولایت الله ولایت طاغوت را پذیرفته اند همانهایی که به گاو شیرده مشهور شده اند .

برچسب ها:
امام جمعه کشکوئیه کشکوئیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان