مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان مطرح کرد :

امروز نیاز داریم با حرکت جهادی در زمینه اشتغال گام برداریم

  • شناسه خبر: 156264
امروز نیاز داریم با حرکت جهادی در زمینه اشتغال گام برداریم

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید استان کرمان گفت : امروز نیاز داریم با حرکت جهادی در زمینه اشتغال گام برداریم اینکه این جشنواره از مسجد صورت گرفته است بسیار ارزشمند است

خانه » رفسنجان » امروز نیاز داریم با حرکت جهادی در زمینه اشتغال گام برداریم

به گزارش خانه خشتی ؛فرهاد حکیم نیا در مراسم اختتامیه اشتغال جهادی ،مهارت و همدلی که با حضور مدیران استانی و شهرستانی و خانواده شهدا در حسینیه علی آباد شهرستان رفسنجان اظهار داشت : امروز بیش از زمان گذشته باید به وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم توجه کرد .

وی بیان داشت :از زمانیکه رهبر مقام معظم بر اساس نامگذاری سالها به موضوع فرهنگ اقتصادی جامعه توجه کردند امروز بیش از زمان دیگر اقتصاد مقاومتی به عنوان نسخه شفا بخش در رفع مشکلات معیشتی مردم اهمیت دارد و مسئولین در این حوزه کم کاری کردند .

حکیم نیا  افزود :آنچه که باعث بروز  مشکلات در پیش رو است این است که ما فرمایشات مقام رهبری را جدی نگرفتیم و وضعیت تولید کشور و اشتغال کشور مشکلاتی هستند که درگیر آن هستیم.

وی تصریح کرد : قانون اشتغال پایدار روستایی از جمله اقداماتی می باشد  که در دولت تدبیر و امید صورت گرفت بدین صورت که از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی با نرخ کارمزد ۶ درصد بستر مهمی برای اشتغال و توسعه در روستا به وجود آمد .

مدیرکل صندوق کارآفرینی امید کرمان گفت :تاکید مقام رهبری بر پایه مردمی بودن  اقتصاد مقاومتی بر این است که آحاد مردم باید در اقتصاد کشور دخیل باشند و جزو بازیگران اقتصاد کشور باشد و تاکید اصلی بر روستائیان است که این مهم در دولت تدبیر و امید محقق شده است و بستر محیا شد .

وی افزود :روستائیان باید به میدان آمده و به کارفرمایانی تبدیل شوند که خودشان مستقیم در تولید ناخالص ملی نقش دارند و میتوانند نقش اصلی را داشته باشند .

حکیم نیا با بیان اینکه امروز نیاز داریم با حرکت جهادی در زمینه اشتغال گام برداریم گفت : اینکه این جشنواره از  مسجد صورت گرفته است بسیار ارزشمند است چراکه در دوران دفاع مقدس مساجد محل شروع اتاق های فکر مردم بودند و امروز هم در جنگ اقتصادی باید از مساجد شروع کنیم .

وی بیان داشت :آموزشهای مهارتی و کسب و کار باید از مساجد باشد تا بتوانیم زنجیره تولید را به عنوان بستر مهمی برای شکوفایی اقتصاد کشور و بهبود معیشت مردم استفاده کنیم .

حکیم نیا گفت :نگاه کامل و جامع به زنجیره تولید در این موسسه ارزش دارد همه دنبال این هستند که تولید کنند در حالیکه زنجیره تولید باید بسته بندی و بازاریابی و ارزش افزوده داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد :بازار فروش و بسته بندی محصولات تولیدی بیشترین ارزش افزوده را ایجاد کرده است.

 

 

برچسب ها:
اختتامیه جشنواره اشتغال جهادی مدیرکل صندوق کارآفرینی امید کرمان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان