اجتماع بسیجیان شهرستان انار در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین+تصاویر

  • شناسه خبر: 156191
اجتماع بسیجیان شهرستان انار در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین+تصاویر

اجتماع بسیجیان شهرستان انار در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد.

خانه » اجتماعی » اجتماع بسیجیان شهرستان انار در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین+تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، روز دوشنبه ۵ آذرماه اجتماع بسیجیان شهرستان انار در سالروز تاسیس سازمان بسیج مستضعفین با حضور مسئولان شهرستان، یگان‌های نظامی،انتظامی ،بسیجیان و خانواده‌های معظم شهداء، آزادگان و ایثارگران در ناحیه مقاومت بسیج انار برگزار شد.

سرهنگ علی سلطانی جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان در این مراسم ، با اشاره به شرایط اقتصادی، فرهنگی و سیاسی جمهوری اسلامی و توطئه های دشمن علیه کشورمان اظهار داشت: در این شرایط نیاز است که یک وحدت و ایستادگی همه جانبه در مقابل دشمن داشته باشیم تا دشمن نیز مراقب حرف زدن ها و تهدیدهایش باشد.

وی گفت: کارنامه بسیج را در طول تاریخ ۴۰ساله انقلاب اسلامی می توانید ببینید. وی با بیان اینکه تشکیل بسیج فقط معطوف به دوران مقدس نبود.

سلطانی افزود :نگاه امام به تشکیل بسیج نه تنها معطوف به نجات کشور در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس بودبلکه نگاه درازمدت به این موضوع داشتند اگر بسیجیان در دروان دفاع مقدس به جبهه نمی رفتند و مظلومانه شهید نمی شدند امروز بسیج گسترش پیدا نمی کرد و کلا جمهوری اسلامی وجود نداشت .

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی استان بیان داشت: کارآمدی ، عزت مندی نظام و غرور ملت ما برگرفته از همین تفکر و فرهنگ بسیجی است ،بسیجی که امام خامنه ای(مدظله العالی) فرمودند بسیج یعنی یک نیروی کارآمد برای همه میدان ها. وی بیان داشت : بسیج در تمام میدان ها حضور پیدا می کند وعلتش مسولیت پذیری است.

برچسب ها:
اجتماع بسیجیان شهرستان انار انار شهرستان انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان