اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در ۵ آذر

  • شناسه خبر: 155787
اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در ۵ آذر

فرمانده سپاه رفسنجان از اجتماع بزرگ بسیجیان سراسر شهرستان در ۵ آذر و اخرین روز از هفته بسیج خبر داد.

خانه » فرهنگی مذهبی » اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان رفسنجان در ۵ آذر

سرهنگ علی اکبر شاهرخی در گفت و گو با خانه خشتی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدای دفاع مقدس و شهدای مظلوم مدافع حرم با تشریح برنامه های هفته بسیج در این شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح شهید رهنمون با حضور گروه های جهادی در قالب کاروان خدمت در مناطق کم برخوردار به مردم این مناطق خدمات ارائه می شود.
وی افزود: صبح امروز اکیپ سلامت و درمان در منطقه خنامان حضور یافته است و در روستاهای دره در و دره جوز نیز اجرا خواهد شد.
شاهرخی عطرافشانی قبور مطهر شهدا در روز پنجشنبه اول آذرماه را برنامه سومین روز از هفته بسیج عنوان کرد و گفت: در این روز با عنوان بسیج اقتدار دفاعی و امنیتی گشت های محله محور با هدف ایجاد امنیت پایدار در محلات اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه رفسنجان گفت: در روز جمعه چهارمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج معنویت و انتظار حضور سازمان یافته بسیجیان سراسر شهرستان در میعادگاه نماز جمعه را خواهیم داشت.
شاهرخی با بیان اینکه یکی از مباحث مهمی که با همکاری مردم در این هفته صورت میگیرد جمع اوری کمک برای مردم مظلوم یمن است اظهار داشت: راه اندازی اجتماعات مردمی و تشکیل کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن در پنجمین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج جهاد کبیر و استکبارستیزی انجام می گردد.
شاهرخی برگزاری نشست های روشنگری با محوریت مطالبات مقام معظم رهبری برگرفته از فرمایشات ایشان در سخنرانی های ۱۱ مهر و ۱۲ آبان ۹۷ و دستاوردهای ۴۰ ساله بسیج را از جمله برنامه های هفته بسیج در شهرستان رفسنجان عنوان کرد.
فرمانده سپاه رفسنجان گفت: در ۵ آذرماه و آخرین روز از هفته بسیج با عنوان بسیج ۴۰ سال افتخار اجتماع پرشور بسیجیان سراسر شهرستان در مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی)از ساعت ۹ برگزار می گردد.
وی برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپایی ایستگاه سلامت ویژه بانوان در حوزه های مقاومت و پایگاهها، دیدار با خانواده های معظم شهدا و تجلیل از منتخبین طرح های اقتصادی مقاومتی را از دیگر برنامه های هفته بسیج در شهرستان رفسنجان عنوان کرد.
شاهرخی خاطر نشان کرد: به مناسبت هفته بسیج ، روز یکشنبه ۴آذرماه کلیه بیماران و مراجعه کنندگان به درمانگاه امام خمینی (ره) رفسنجان ویزیت رایگان می شوند.

برچسب ها:
اجتماع بزرگ بسیجیان سرهنگ علی اکبر شاهرخی فرمانده سپاه رفسنجان هفته بسیج در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان