فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

جمعیت ۸۰ میلیونی ایران ، لقمه سبکی برای آمریکا نیست

  • شناسه خبر: 155438
جمعیت ۸۰ میلیونی ایران ، لقمه سبکی برای آمریکا نیست

فرماندار رفسنجان گفت: آمریکا در دور دوم تحریم ها همراهی کشورهای بزرگ دنیا را از دست داده است ، کشور ایران با جمعیت بالغ بر ۸۰ میلیون نفر تحصیل کرده لقمه سبکی برای دولت آمریکا نیست .

خانه » اقتصادی » جمعیت ۸۰ میلیونی ایران ، لقمه سبکی برای آمریکا نیست

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب در نشست گفتمان با کارآفرینان شهرستان رفسنجان که روز گذشته با حضور مدیرکل تعاون ،رفاه و امور اجتماعی استان کرمان و جمعی از مسئولین و کارآفرینان شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی را باید از درون فعال کنیم گفت :صنایع کوچک آسیب های جدی دارند ما در تامین ارزی برخی واحدهای شهرستان که در آستانه راه اندازی بودند ماه ها وقت گذاشتیم و مشکلات را رفع کردیم .

وی خاطرنشان کرد :در بحث صادرات نفتی، مشکلی نداریم درآمدهای ناشی از فروش نفت راحتر از دوره قبل از تحریم به کشور باز می گردد .

علیار اسکندری نسب بیان داشت :آمریکا در دور دوم تحریم ها همراهی کشورهای بزرگ دنیا را از دست داده است و فقط چندین کشور کوچک او را همراهی کرده است کشور ایران با جمعیت بالغ بر ۸۰ میلیون نفر تحصیل کرده لقمه سبکی برای دولت آمریکا نیست .

وی ادامه داد :مقاومت مردم ایران در چرخه اقتصادی و سیاسی باعث شده است دنیا به فکر این بیفتد که خودش را از بحث مبادلات دلار آمریکا رها کند .

فرماندار رفسنجان خاطرنشان کرد :شرایط سخت است ولی براساس اطلاعات ما ثبات اقتصادیمان کمتر از دوه تا سه ما آینده خواهد بود .

وی با بیان اینکه کارآفرینان باید از ظرفیتها استفاده کنند گفت :با کارهای جدید می توانیم درامد خوبی داشته باشیم باید به سمت کارهای نوین و نوآوری روی بیاوریم .

اسکندری نسب گفت: آثار برجام باعث شد تورم ۴۶ درصدی به کمتر از ۱۰ درصد برسد و دولت توانست اطمینان را به بخش خصوصی مخصوصا کارگاه ها اقتصادی برگرداند ولی با خروج آمریکا از برجام و تحریم ها آثارش بر اقتصاد کشور نمایان شد .

فرماندار رفسنجان گفت :با تدبیر دولت با ورود ۳.۵ میلیون بشکه نفت به بازار جهانی این فرصت را به آمریکا نداد که بتوانند نسبت به صدور نفت ما دستاوردهای تحریم را بدست بیاورند .

وی افزود :ما در بدترین شرایط قریب دو میلیون بشکه نفت از بازار جهانی سهم خواهیم داشت .

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان