حمایت از کالای رفسنجانی ؛ اَخودمون وَرخودمون

  • شناسه خبر: 155313
حمایت از کالای رفسنجانی ؛ اَخودمون وَرخودمون

نشست هم اندیشی حمایت از کالای رفسنجانی با همکاری انجمن کارآفرینان و مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان برگزار شد.

خانه » اقتصادی » حمایت از کالای رفسنجانی ؛ اَخودمون وَرخودمون

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز نشست هم اندیشی حمایت از کالای رفسنجانی با شعار “اَخودمون وَرخودمون” با همکاری انجمن کارآفرینان و مرکز رشد دانشگاه ولیعصر رفسنجان در سالن آمفی تئاتر دانشکده فنی این دانشگاه ولیعصر و با حضور جمعی از رئوسای ادارات و کارآفرینان برگزار شد.

بابک فارسی مدیر عامل انجمن کارآفرینان رفسنجان در حاشیه این نشست در گفت و گو با خانه خشتی ضمن تبریک هفته جهانی کارآفرینی اظهار داشت :ما شاهد پویایی و موفقیت های قشر کارآفرین در سطح شهرستان هستیم ، همه مرد و مردانه کمر همت را بسته اند برای عبور از بحران تحمیلی و ناجوانمردانه که گریبانگیر سرمایه گذاران کشور شده است.
وی بیان داشت : در سالی هستیم که به فرمایش رهبر معظم انقلاب سال حمایت از کالاهای ایرانی نامگذاری شده است به همین بهانه با سیاست های پیش بینی شده از سوی سازمان صنعت معدن و تجارت و صنایع کوچک استان از چند ماه پیش بینی شده بود به صورت دوره ای در سطح استان طرح ترویج فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی کار شود .
فارسی افزود :امروز به همت همکاران در صنایع کوچک استان، انجمن کار آفرینان رفسنجان و مرکز رشد دانشگاه ولی عصر (عج) در خدمت مردم و جمعی از کارآفرینان برای حمایت از کالاهای رفسنجانی هم اندیشی می شود تا بتوانیم قدم مثبتی در راه توسعه فرهنگ مصرف کالاهای ایرانی برداریم .
مدیرعامل انجمن کارآفرینان رفسنجان گفت :وضعیت توانمندیهای تولیدی رفسنجان خوب است و ما حرف برای گفتن داریم صنایع غذایی و کارخانجات وابسته به مواد لبنیاتی که برند شناخته شده ای هستند و همچنین کارخانجات کلوچه خوب کار می کنند و همچنین در زمینه مشاغل خانگی مانند تولید شیرینی خانگی در شهرستان نسبت به شهرستان های اطراف توانمندی خاصی دارد که باید راهبردی شود .
وی عنوان داشت :ما می توانیم به جد بر روی صادرات شیرینی خانگی رفسنجان ادعا داشته باشیم در بحث صنعت و ساختمان در شاخه و برگ های مختلف آن کالای خوبی در رفسنجان تولید می شود اینها موارد خوبی هستند که دایره مصرف آنها فقط شامل حال رفسنجان نیست و می تواند صادر شود .
فارسی به صنعت آلیاژ اشاره داشت و خاطرنشان کرد :دو تا سه کارخانه هستند که تولید قطعات خودرو را در دستور کار دارند کالاهایی که در این کارخانجات توسط کارآفرینان رفسنجانی تولید می شود جزو قطعات اصلی در کشور و حتی در کشورهای خارج مورد استفاده قرار می گیرد .
وی بیان داشت :از لحاظ کمی و کیفی نسبت به گستره شهرستان رفسنجان ادعا داریم ولی به لحاظ مشکلاتی که در رفسنجان است باید همه با هم کمک کنیم تا از این بحران عبور کنیم .
مدیرعامل انجمن کارآفرینان رفسنجان گفت :صنایع مس یکی از حامیان قدرتمند در این راستا هستند در چند ماه گذشته مس در زمینه اینکه مایحتاج شرکت مس توسط رفسنجان تولید شود پیش قدم بودند و مقدمات آن فراهم شده است .

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان