نماینده ولی فقیه در سپاه رفسنجان:

مخالف مواضع رهبری عمل کردن مصداق بارز نفاق است

  • شناسه خبر: 154767
مخالف مواضع رهبری عمل کردن مصداق بارز نفاق است

گفت: عده ای خدمت رهبری عرض ارادت میکنند ولی در عمل کارهایی را مخالف مواضع رهبری انجام میدهند این عمل مصداق بارز نفاق است.

خانه » سیاسی » مخالف مواضع رهبری عمل کردن مصداق بارز نفاق است

به گزارش خانه خشتی , حجت الاسلام بیاضی زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه رفسنجان صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح و دانش آموزش و مانور پدافند غیر عامل که به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی و پدافند غیر عامل در مدرسه شهید انصاری رفسنجان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ۳۶ هزار شهید دانش اموز اظهار داشت: بزرگترین استکبار ستیزی در طول تاریخ در راهپیمایی عظیم اربعین اتفاق افتاد بیش از ۲۰ ملیون نفر در این راهپیمایی حضور یافتند و شعار هیهات منا الذله و نمادی از بصیرت که برگرفته ی از پیام امام حسین در روز عاشورا است را میتوان در این راهپیمایی مشاهده کرد.
وی افزود:ضربه ای که منافقین و جریان نفاق به پیکره ی اسلام وارد کرده است بیشتر از ضربه ایست که جریان های دیگر وارد میکنند ضربه ای که رهبران جامعه ی اسلامی در طول تاریخ از منافقان خوردند از کفار نخوردند.
بیاضی زاده با بیان این نکته که رهبران الهی از زمان امیرالمومنین تا کنون از سوی چهره ی نفاق تخریب میشوند گفت: یکی از کارهایی که جریان نفاق امروزه در جامعه ی ما انجام میدهد این است که رهبر جامعه ی اسلامی را تخریب کند که در ذهن مردم ایجاد کند که چرا رهبری کاری انجام نمیدهد.

وی تصریح کرد:عده ای در جامعه ی ما در پوشش ایمان اقداماتی را انجام میدهند که رهبری در جامعه تخریب میشوند این حرکت جبهه ی نفاق است. اینکه میگوییم ما استکبار ستیز هستیم استکبار تنها امریکا و اسراییل نیستند استکبار کسی است که در مقابل خدا و دین خدا بایستد.
بیاضی زاده با اشاره به اینکه بزرگترین استکبار در جامعه ی خودمان است که عده ای در پوشش نفاق اقداماتی را انجام میدهند خاطر نشان کرد: عده ای خدمت رهبری عرض ارادت میکنند ولی در عمل کارهایی را مخالف مواضع رهبری انجام میدهند این عمل مصداق بارز نفاق است.
وی یکی دیگر از اقدامات نفاق را تضعیف رزمندگان خواند و عنوان کرد: یکی از جهادهای امروزه جهاد اقتصادی است کسانی که در جبهه ی جنگ اقتصادی خود را کنار میکشند از جبهه ی منافقان هستند.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان