مدیرعامل سازمان عمران شهرداری مطرح کرد :

یک میلیون مترمربع خیابان و کوچه تا پایان امسال در شهر رفسنجان آسفالت می شود

  • شناسه خبر: 154352
یک میلیون مترمربع خیابان و کوچه تا پایان امسال در شهر رفسنجان آسفالت می شود

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری رفسنجان گفت : تا پایان امسال قریب به یک میلیون متر مربع اسفالت در خیابان و کوچه های شهر رفسنجان اجرا خواهد شد.

خانه » اجتماعی » یک میلیون مترمربع خیابان و کوچه تا پایان امسال در شهر رفسنجان آسفالت می شود

به گزارش خانه خشتی ؛ نوید شریفی در حاشیه تور رسانه ای بازدید خبرنگاران از پروژه های سطح شهر رفسنجان اظهار داشت:خیابان شهید حسینی غربی معروف به خیابان حاج باقر به متراژ ۷هزار متر مربع آسفالت شده است راستگرد میدان دولت هم همزمان با این پروژه به متراژ ۱۴۰۰ متر مربع آسفالت و به بهره برداری رسیده است .

وی بیان داشت :بلوار موقوفه حاج باقر به خاطر ساخت وساز تکمیل نشده است  سمت راست و چپ ،سمت پیاده روها تکمیل نشده تا خانه ها در زمان ساخت وساز بتوانند آب ، برق، گاز ، تلفن در این قسمت عبور دهند و ما بعدا آسفالت آن را تکمیل خواهیم کرد.

شریفی افزود :مجموعه عمران همزمان با آسفالت خیابان ها آسفالت کوچه ها را با ۴۰ درصد همکاری مردم و مابقی با هزینه شهرداری در دستور کار قرار داده است به طور متوسط هفته ای یک تا دو کوچه آسفالت می کنیم و تا پایان سال قریب یک میلیون متر مربع اسفالت در خیابان و کوچه ها اجرا خواهد کرد .

شریفی تصریح کرد : در ابتدای امسال آسفالت خیابان مطهری به متراژ ۴۰ هزار مترمربع جمع آوری و با آسفالت جدید روکش شد آسفالت باند دوم بلوار پسته با توجه به دسترسی به شهرکهای غرب رفسنجان و کلینیک سلامت و سایت دانشگاه به متراژ ۱۶ هزار مترمربع انجام شد.

وی با بیان اینکه  سال گذشته عملیات عمرانی در شهرک مهر به پایان رسید گفت : امسال ورودی این شهرک به متراژ ۵هزار مترمربع آسفالت شد و همچنین ورودی شهرک شهرداری با متراژ ۳۰۰۰ مترمربع بزودی آسفالت خواهد شد.

برچسب ها:
آسفالت خیابان مطهری عملیات عمرانی در شهرک مهر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مریم فضلی

    یه فکری هم برای خیابان شهید حامد بافنده بکنید
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان