آیین تکریم از رئیس بازنشسته آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 154204
آیین تکریم از رئیس بازنشسته آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید / گزارش تصویری

مراسم تکریم از خدمات سید کاظم حسینی پور رئیس آموزش و پرورش رفسنجان و معرفی سرپرست جدید این اداره صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین و فرهنگیان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » آیین تکریم از رئیس بازنشسته آموزش و پرورش رفسنجان و معارفه سرپرست جدید / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز آیین تکریم از سید کاظم حسینی پور رئیس اداره آموزش و پرورش رفسنجان که پس از ۳۵ سال خدمت خالصانه و صادقانه در این مسئولیت به مقام بازنشستگی نائل آمده است با حضور معاون مدیر کل اموزش و پرورش استان و امام جمعه، فرماندار و جمعی از رئوسای ادارات رفسنجان و جمعی از فرهنگیان در سالن شهدای دانش آموز این اداره برگزار شد و مهدی ابوطالبی معاون پشتیبانی اداره آموزش و پرورش رفسنجان به عنوان سرپرست این اداره معرفی گردید.

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه و اسکندری نسب فرماندار رفسنجان در این مراسم بر ضرورت انتصاب یک مدیر بومی بر مدیریت اداره آموزش و پرورش شهرستان تاکید کردند .

حسینی پور رئیس بازنشسته اداره آموزش و پرورش نیز در این آیین ضمن قدردانی از همه همکارانی که یاری رساندند تا آموزش و پرورش برجا بماند و به وظیفه ی اصلی خودش که تعلیم و تربیت است ادامه دهد بیان داشت: آموزش و پرورش خانواده ای است به وسعت یک شهر و کشور و صاحب آن همه جامعه هستند .

وی ضمن قددرانی از همراهی و همکاری سازمان های مختلف شهرستان با  اداره آموزش و پرورش ، سخنان خود را با این بیت شعر به پایان رساند :چو رخت خویش بربستم از این خاک همه گفتند با ما آشنا بود ولیکن کس نداند این مسافر چه گفت و با که گفت و از کجا بود.

طالبی پور  سرپرست اداره اموزش و پرورش رفسنجان نیز ابراز امیدواری کرد که بتواند این اداره را به سمت سوی بالندگی و پیشرفت پیش برد و همان راه و رسم مدیریت سابق را ادامه دهد.

 

برچسب ها:
آیین تکریم تکریم رئیس آموزش و پرورش رفسنجان سید کاظم حسینی پور مهدی ابوطالبی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان