تجلیل از خانواده های شهدای ناجا در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 153715
تجلیل از خانواده های شهدای ناجا در رفسنجان / تصاویر

آیین تجلیل از خانواده های معظم شهدای ناجا شهرستان رفسنجان صبح امروز با حضور مسئولین استانی و شهرستان به مناسبت هفته ناجا در محل فرمانداری برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » تجلیل از خانواده های شهدای ناجا در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، به مناسبت هفته ناجا صبح امروز طی مراسمی با حضور مسئولین استان و شهرستان از خانواده های معظم شهداء ، جانبازان و آزادگان نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان در محل سالن اجتماعات فرمانداری تجلیل بعمل آمد.

سرهنگ نصرالله عباسی فرمانده انتظامی رفسنجان در این مراسم اظهار داشت:شهدا نیازی به یاد ما ندارند در جوار رحمت حق روزی دارند اما ما در آن سالها افتخار همنشینی با آن جمع آسمانی را نداشتیم وظیفه داریم راه و آثار برکات آنان را  به نسل جوان امروزی بشناسانیم .

وی بیان داشت :شهادت مفهومی است که از افتخارات فرهنگ تشیع محسوب می شود در هیچ فرهنگی به این منوال راه حق و حقیقت مشخص نشده است و با حادثه عاشورا عجین نشده است .

عباسی تصریح کرد :مسیری که به غیر از مسیر امام حسین (ع) به اسلام نسبت داده اند انحرافی است شهادت از نتایج فی سبیل الی الله است که در کشور ما از ۱۵ خرداد ۴۲ شروع شد و اوجش در راه پیمایی تاسوعای حسینی در سال ۵۷ به نمایش در آمد و این مرحله اول توجیهی فرهنگ شهادت در کشور ماست .

وی افزود :پس از پیروزی انقلاب این دوران دفاع مقدس بود که بار دیگر عطر شهادت را در فضای شهرها ، روستاها و خانه های ایرانی کشاند نقدیم ۳۰۰ هزار شهید دفاع مقدس موجب شد کمتر کوچه ای و خیابان در کشور ما پیدا کنید که خانواده شهید در انجا زندگی نکد و این موج دوم شهادت بود .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان به موج سوم شهادت اشاره داشت و گفت :اوج گیری فرهنگ شهادت هم در دهه ۹۰ انقلاب با حضور مدافعان حرم در سوریه و عراق شکل گرفت و فضای کشور بار دیگر عاشورایی کرد .

وی ادامه داد :با حضور پررنگ و فرهنگ ظلم ستیزی و شهادت طلبی و حسینی که درر جاهای مختلف ایران در از سال ۴۲ تا کنون وجود دارد  هنوز دشمن بیکار ننشسته است دائما در حال تلاش در جهت تحریف و بیهوده جلوه دادن این واقعه بزرگ تاریخ است .

سرهنگ عباسی خاطرنشان کرد :ترویج هیات های مذهبی سکولار که اخیرا تبیلغ می شود نمونه  بازری از این تلاشهاست آنها از آرمان های عاشورا و سوز و گدازهای نهضت حسینی در هراس هستند و در پی مخدوش کردن چهره شهدای نهضت حسینی و از بین بردن روش و منش شهدای ما هستند .

وی بیان داشت :باید مواظب باشیم در ورطه خرافات غربی و فرهنگ غربی آنها قرار نگیرم و غافل نشویم ،غفلت آفتی است که دامن گیرما خواهد شد .

فرمانده نیروی انتظامی رفسنجان گفت :دشمن  اخیرا پایان جمهوری اسلامی را اعلام کردند ولی دشمنان ما کور خوانده اند به برکت عاشورا و فرهنگ ایشار و شهادت طلبی نقشه های آنان نقش برآب می شود .

وی ادامه داد :ما با عاشورا دشمن را شکست خواهیم داد اگر وحدت داشته باشیم .

عباسی بیان داشت :۲۸ خانواده شهید نیروی انتظامی در رفسنجان وجود دارد ما هرساله به مناسبت هفته ناجا مراسمی را برپا می کنیم تا بدانند که آنها  مایه افتخار نیروی انتظامی و جامعه اسلامی هستند .

 

 

برچسب ها:
تجلیل رفسنجان سرهنگ نصرالله عباسی شهدای ناجا در رفسنجان فرمانده انتظامی رفسنجان هفته ناجا
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان