جشنواره کودک در پارک ترافیک رفسنجان برپا شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 153553
جشنواره کودک در پارک ترافیک رفسنجان برپا شد / تصاویر

جشنواره کودک با شعار “آینده را باید ساخت ” به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک در محل پارک ترافیک (پارک جوان) رفسنجان برپا گردید.

خانه » فرهنگی مذهبی » جشنواره کودک در پارک ترافیک رفسنجان برپا شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز مراسم افتتاح جشنواره کودک با شعار ” آینده را باید ساخت” به مناسبت روز جهانی و هفته ملی کودک با حضور جمعی از مسئولین در محل پارک ترافیک رفسنجان (پارک جوان) برگزار شد.

دهقان مسئول روابط عمومی شهرداری رفسنجان درحاشیه این افتتاحیه در گفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت : این جشنواره به همت شهرداری و با همکاری کانون پرورش فکری شهرستان رفسنجان برگزار شده است .

وی بیان داشت : غرفه هایی با همکاری ارگانهای مختلف از جمله منابع طبیعی ، بهزیستی ،کانون پرورش فکری ،آموزش و پرورش، اورژانس ، آتش نشانی و غرفه  حمایت از حیوانات که یک سری خدمات را ارائه می دهند و برای بچه ها یک سری برنامه ها دارند در این جشنواره حضور دارند .

دهقان تصریح کرد :همچنین توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیلم های ساخته شده توسط هنرمندان رفسنجانی را در این مکان به نمایش میگذارد و بازیهای بومی و محلی اجرا می شود .

وی با بیان اینکه این جشنواره تا ۲۲ مهرماه برپاست خاطر نشان کرد: این جشنواره صبح ها از ساعت ۹ الی  ۱۱:۳۰ ویژه مدارس و عصرها از ساعت ۱۴ الی ۱۷ ویژه عموم در معرض دید علاقمندان قرار دارد و حضور در این مکان رایگان است.

دهقان بیان داشت: غرفه های جشنواره کودک آموزشی و آشنایی با مشاغل  و همچنین آشنایی با فعالیت های مهدکودک ها است.

وی تصریح کرد : نمایشگاه عکس های اهدایی موسسه جوانه های کویر به جناب عظیمی زاده شهردار رفسنجان با موضوع خدمات شهری نیز یکی از غرفه های این جشنواره است.

برچسب ها:
پارک ترافیک رفسنجان جشنواره کودک شهرداری رفسنجان هفته ملی کودک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان