امام جمعه رفسنجان مطرح کرد :

مسئولین در برابر جنگ اقتصادی دشمن آمادگی نداشتند 

  • شناسه خبر: 153512
مسئولین در برابر جنگ اقتصادی دشمن آمادگی نداشتند 

حجت الاسلام رمضانی پور گفت :متاسفانه امروز مسئولین ما هیچ آمادگی نداشتند و آمادگی را در برابر جنگ اقتصادی ایجاد نکردند هشدارهای رهبر را جدی نگرفتند وقتی جنگ اقتصادی آغاز شد مسئولین ما نمی دانستند چکار کنند .

خانه » اقتصادی » مسئولین در برابر جنگ اقتصادی دشمن آمادگی نداشتند 

به گزاش خانه خشتی ؛ حجت الاسلام رمضانی پور در صبحگاه مشترک نیروی مسلح شهرستان رفسنجان به مناسبت هفته ناجا با گرامیداشت ایام هفته نیروی انتظامی و با اشاره به روایتی از امام سید الساجدین (ع) اظهار داشت :امام سید الساجدین با کارهای زیرساختی آن دوران می بایست امنیت را در جامعه حفظ کند .

وی بیان داشت :نیروی های انتظامی و همه نیروهای نظامی کشور پای رکاب ولایت هستند این یکی از خصایص نیروهای ما همین است .

امام جمعه  تصریح کرد:فرمایشات نورانی رهبر معظم در جمع دانشگاهیان نیروی انتظامی راهگشای آنها خواهد بود .

وی با اشاره به روایتی از امام سجاد (ع) افزود :منفورترین مردم نزد خداوند کسی است که سیره امامی را برگزیند و در قالب لفظ و نوشته ها  از سیره امامی دم بزند و اسم ولایت و امامت را بر زبان جاری کنند ولی از کارهای امام پیروی نکنند .

حجت الاسلام رمضانی پورخاطرنشان کرد : اتفاقات اخیر اقتصادی کشور ناشی از عدم پیروی از ولایت است ،مشکلات نظام بر اثر سوء مدیریت بر سر مردم آمده است امروز وزیر کمتر مواخذه می شود دردل و مشکلات مردمی به مسئولین  شهرستانی گفته می شود آنها دسترسی به رئیس جمهور ندارند.

وی ادامه داد :حداقل هنر مسئولین پایینی این است که وضعیت موجود و اشتغال را حفظ کنند ایجاد اشتغال جدید سخت است و مسئولین شهرستانی تنها کاری که می توانند انجام دهند این است که حرف مردم را گوش کنند ولی اختیار برخورد با مفسدان را ندارند این کار به نوعی ،مردم را به نظام بدبین می کند .

امام جمعه رفسنجان گفت :آن چیزی که مهم است خدمت خالصانه به امت است در دهه اول انقلاب یادمان نرفته است یک رئیس جمهور خائن روی کار آمد که مهره غربیها بود و خود منافق و منافق پرور بود جنایات زیادی را مرتکب شد ولی با این وجود چون نظام ما نوپا بود و مردم خالص بودند مسئولین آن زمان صادق بودند در برابر توطئه های دشمنان ،نفاق منافقین مقابله کردند تا اینکه منافین نتوانستند به نظام ضربه بزنند .

وی افزود :در دوران دفاع مقدس همه مردم خود را در دفع دشمن سهیم می دانستند با جان و مال به میدان می آمدند بیش از ۲۰۰ هزار شهید و صدها هزار نفر جانباز و ۵۰ هزار آزاده داشتیم ولی مردم پای نظام و انقلاب بودند وضع اقتصادی آن زمان بدتر امروز بود .

حجت الاسلام رمضانی پور بیان داشت :متاسفانه امروز مسئولین ما هیچ آمادگی نداشتند و آمادگی را در برابر جنگ اقتصادی ایجاد نکردند هشدارهای رهبر را جدی نگرفتند وقتی جنگ اقتصادی آغاز شد مسئولین ما نمی دانستند چکار کنند .

وی ادامه داد :نمونه آن این شد که یک تصمیم نابجا در خصوص ارز و سکه گرفتند و ۱۸ میلیارد دلار پول را به کسانیکه ذی حق نبودند را دادند چقدر مسئولین ما همت دارند که بتوانند دلار را از صحنه انقلاب کنار بزنند چقدر باید عزم جدی در این راستا باشد که ما از ارز دلار استفاده نکنیم .

امام جمعه رفسنجان اذعان داشت :مسئولین حرف می زنند ولی عمل نمی کنند چرا ما مانند روسیه و ترکیه عمل نمی کنیم آیا کشور ما از ترکیه ضعیف تر است ؟در حالیکه مردم در ترکیه دلار را از چرخه خارج کردند دلار را آتش زدند ولی مردم ما دلار را در خانه های خود مخفی کردند .

وی تاکید داشت :چه چیزی باعث عدم همکاری مردم با نظام شده است ؟امروز مردم چرا باید هجوم بیارند برای خرید برخی کالاها که در بازار کمیاب شده چرا کارخانجات ما به کشور خیانت کردند جنس ها را به بهانه های واهی احتکار کردند و دولت  از تولیدکنندگان خودروحمایت می کند در حالیکه آنان خائن هستند .

حجت الاسلام رمضانی پور عنوان داشت :در برخورد با افراد زالو صفت عزمی وجود نداشت ماشین پراید به قیمت چهل میلیون برسد و مردم هم برای ثبت نام حریص باشند حرص و ولع در جامعه ایجاد شد چه کسی این مردم را تشنه کرده است که برای خرید کالا ، ارز ، سکه و خودرو حریص باشند.

وی افزود :سوء مدیریت و عدم مدیریت در جامعه جار می زند باید در این زمینه تلاش کرد، مقصر مسئولین پایینی نیستند مسئولین عالی کشور مقصرند آنها باید جواب خون شهدا را بدهند ما این همه شهید برای  امنیت کشور تقدیم کرده ایم .

امام جمعه گفت :باید بیشتر به فرامین رهبری توجه کنیم ،وقتی ولی خدا را از خودتان خشنود می کنید قلب همه ائمه بخصوص امام زمان (ع) راراضی نگه داشته اید .

 

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان جنگ اقتصادی حجت الاسلام رمضانی پور
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان