آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 153168
آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان / تصاویر

زنگ جشن نیکوکاری صبح امروز با حضور مسئولین رفسنجان در مدرسه علوم و معارف هدی نواخته شد.

خانه » اجتماعی » آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری در مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، آیین نواخته شدن زنگ نیکوکاری و جمع آوری کمک برای دانش آموزان بی بضاعت صبح امروز بصورت نمادین به میزبانی مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان و با حضور رئیس آموزش و پرورش، رئیس کمیته امداد امام(ره) ، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از دیگر مسئولین رفسنجان ، دانش اموزان و کادر مدرسه هدی برگزار شد.

سید کاظم حسینی رئیس آموزش و پرورش در این مراسم با اشاره به اهتمام آیات و روایات به مفهوم نیکی کردن اظهار داشت: در فرهنگ ایرانی نیز کمک کردن از ارزش هاست و جایگاه والا و با ارزشی دارد.

وی افزود: آنچه مهم است در برگزاری جشن عاطفه ها این است که دانش آموزان از سنین کودکی و نوجوانی کمک دادن به دیگران را یاد بگیرند و تنها راه نجات جامعه کمک کردن به یکدیرگر است .

حسینی با بیان اینکه سعادت جامعه در گرو کمک کردن به دیگران است تصریح کرد: این باید در زندگی نهادینه شود که عبادت به جز خدمت خلق نیست فکر نکنید کسانی که یکسر ذکر خدا دارد و هیچگونه نقشی در کمک به دیگران ندارند اینها بنده های خوب خدا هستند.

وی بیان داشت: اگر انسانی مکشل بنده ی دیگری را حل کند خداوند از او راضی تر خواهد بود یاد بگیریم و یاد دهیم کمک کردن به دیگران و دست یکدیگر را گرفتن.

حسینی گفت: امروز نمی بایست در جامعه ما افرادی پیدا شوند که یکسری دیگر جمع شوند و برای آنها کمک جمع کنند جامعه ای که سرمایه های سرشاری دارد مایه تاسف است که هنوز پدرانی باشند که نتوانند فرزند خودشان را به مدرسه بفرستند و به خاطر کمترین مبلغ شرمنده فرزندشان بشوند.

 

برچسب ها:
آموزش و پرورش رفسنجان زنگ نیکوکاری مدرسه علوم و معارف هدی رفسنجان مدرسه هدی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان