امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته عنوان کرد:

پای نظام، انقلاب و آرمان هایمان ایستاده ایم / رئیس جمهور عقلانیت را در مجمع عمومی سازمان ملل به رخ جهانیان کشاند

  • شناسه خبر: 152919
پای نظام، انقلاب و آرمان هایمان ایستاده ایم / رئیس جمهور عقلانیت را در مجمع عمومی سازمان ملل به رخ جهانیان کشاند

امام جمعه رفسنجان گفت: به این دشمنان همچون آمریکا و صهیونیست، سعودی ها و اماراتی ها و برخی کشورهای اروپایی و زباله های آنان در داخل کشور اعلام می کنیم که ما پای نظام، انقلاب و آرمان هایمان ایستاده ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد.

خانه » سیاسی » پای نظام، انقلاب و آرمان هایمان ایستاده ایم / رئیس جمهور عقلانیت را در مجمع عمومی سازمان ملل به رخ جهانیان کشاند

به گزارش خانه خشتی، حجت السلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی ، حدود و مقررات و اصلاح ذات البین و با عرض تسلیت ایام حزن عزای اباعبدالله الحسین(ع) اظهار داشت: اینکه برخی مغازه داران خرید قبل را با قیمت امروز بفروشند این ممنوع، بی انصافی و بی برکتی است ظلم و اجحاف به حق مردم است در این راستا اصناف و بازاریان رعایت کنند و بیشتر توجه شود.

وی با گرامیداشت یاد و نام شهدای حادثه دلخراش اهواز بیان داشت: این حادثه تروریستی که ظالمانه و کور بود دلهای همه مردم ایران و جهان را جریحه دار نمود و تعدادی از هموطنانمان از جمله کودک چهار ساله را به شهادت رساندند؛ این جنایات نمی تواند به این نظام و مردم انقلابی ضربه بزند ما به این دشمنان همچون آمریکا و صهیونیست، سعودی ها و اماراتی ها و برخی کشورهای اروپایی و زباله های آنان در داخل کشور اعلام می کنیم که ما پای نظام، انقلاب و آرمان هایمان ایستاده ایم و تا آخر هم خواهیم ایستاد.
رمضانی پور گفت: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی بیشتر هوشمند باشند تا دشمن نتواند به جایی ضربه بزند اجتماعات بزرگی را در پیش داریم هرچند خیلی زحمت می کشند اما یک مقدار هوشمند تر باشند .
وی خاطر نشان کرد: مردم از این اقدامات تروریستی دلسرد نمی شوند که در برنامه ها شرکت نکنند مردم از سوء مدیریت و کم کاری برخی مسئولین ناراحت می شوند غصه می خورند و می گویند چرا وضع موجود را بیان نمی کنید و دفاع نمی کنید ، مردم از غفلت مسئولان نسبت به برخی کارها در سختی قرار گرفته اند.

رمضانی پور تصریح کرد: مسئولان باید پیش بینی لازم داشته باشند از جمله قضیه کامیونداران که بستر فتنه سازی است مسئولان راه و شهرسازی و صنعت و معدن باید پیش بینی لازم میکردند نباید اجازه می دادند کامیونداران تحصن کنند تا کمبود ارزاق و میوه و امثالهم بوجود آید بعد به فکر بیوفتند، این کار غلطی است، نباید اجازه ندهند شوک در جامعه ایجاد شود الان بستر شایعات فراهم است.

امام جمعه رفسنجان از شورای تامین شهرستان که تدابیر خوبی را درباره سوخت رسانی به سایر شهرستانها و اسکورت کامیون های سوخت داشتند قدردانی کرد و گفت: اگر جایی کار خوبی از مدیران و مسئولان صورت گیرد قطعا مردم تشکر می کنند.
وی در ادامه به سفر رئیس جمهور کشورمان به نیوریورک و حضور در مجمع عمومی سازمان ملل اشاره کرد و بیان داشت: این حضور ارزشمند بود و سخنرانی ایشان خیلی خوب و راه گشا بود رئیس جمهور آرمان و دیدگاههای ملت و رهبری را بیان کردند در اقع عقلانیت را در مجمع عمومی سازمان ملل به رخ جهانیان کشاندند.

رمضانی پور ادامه داد: ترامپ رئیس جمهور آمریکا سبک مغزی کرد و سران کشورها او را تمسخر کردند و ملعبه قرار گرفت در حالیکه رئیس جمهور کشورمان مورد تشویق و تشکر سران دنیا قرار گرفتند.

خطیب جمعه رفسنجان با گرامیداشت روز آتش نشانی بیان داشت: آتش نشانی ایمن بخشی به جامعه و اطمینان دادن به خانواده ها و شهروندان است، سربازان عرصه اتش نشانی تا سر حد جان تلاش می کنند و سال گذشته شاهد حادثه دلخراش پلاسکو بودیم که سربازان این عرصه به شهادت رسیدند.
وی افزود: شما مردم هم بایستی اهتمام داشته باشید و از مواردی که می تواند خطر ساز باشد و بروز حادثه شود رعایت کنید .

رمضانی پور به برگزاری پیاده روی اربعین اشاره کرد و گفت: کسانی که عاشق و رهرو راه امام حسین(ع) هستند از فرصت پیاده روی اربعین استفاده کنند و امسال تمهیداتی اندیشیده شده که هزینه ویزا زیاد افزایش پیدا نکند،  امام حسین انتظار دارد که شما قدم بگذارید و انبوه عظیم جمعیت تشکیل شود، عراقی ها هم سعی دارند اتوبوس های رایگان در اختیار زائران قرار دهند که در کاهش هزینه ها کمک کنند.
وی به فعالیت موکب خیمه گاه اهل بیت(ع) برای اسکان زائران اربعین حسینی در نجف و کربلا اشاره کرد و گفت: سال گذشته این موکب توانست بیش از دو هزار نفر شبانه اسکان دهد که الویت با رفسجانیها بود امسال هم در بین راه و مسیر نجف و کربلا ایجاد می شود .
خطیب جمعه رفسنجان در پایان به برخی شایعات در خصوص ورشکستگی بانک رسالت اشاره کرد و بیان داشت: شایعات بستر ساز التهاب در جامعه است هم بانک مرکزی شایعه ورشکستگی بانک رسالت را تکذیب کرد و هم دادستان کرمان اقدام کردند برای دستگیری شایعه سازان باید یک جایی جلوی مخلان جامعه گرفته شود.
وی خاطر نشان کرد: مسئولان بانک رسالت نیز خوب مدیریت کردند و زحمت شد برای مردم ؛ بانکها مورد حمایت بانک مرکزی هستند حتی برخی موسات غیرمجاز را هم بانک مرکزی حمایت کرد و سپرده های مردم را دادند.
انتهای پیام/

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان