صبحگاه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 151794
صبحگاه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله امروز با حضور مسئولین، خانواده های معظم شهدا و گردان های بیت المقدس بسیج ناحیه رفسنجان برگزار شد.

خانه » آخرین اخبار » صبحگاه رزمایش سپاهیان محمد رسول الله در رفسنجان برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، مراسم صبحگاه رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) امروز با حضور امام جمعه، فرماندار و دیگر اعضای شورای تامین، فرماندهان نظامی و انتظامی، مسئولین ادارات، خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و گردان های بیت المقدس در اردوگاه شهید میرافضلی رفسنجان برگزار شد.

اعضای شورای تامین شهرستان در آغاز مراسم از گردان های بیت المقدس حاضر در این رزمایش سان دیدند.
سرهنگ علی سلطانی فرمانده سپاه رفسنجان در این آیین ضمن خیر مقدم اظهار داشت: اولین مرحله از رزمایش اقتدار عاشورایی محمد رسوال الله از ۹ شهریورماه و با اعزام گروه های جهادی به مناطق محروم به صورت سراسری برگزارشده است و تا ۲۹ شهریور ادامه دارد .


وی افزود: اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی از مردم مستضعفی که در حاشیه شهرها و روستا هستند با همت بهزیستی و کمیته امداد این مهم صورت میگیرد و در شهرستان رفسنجان در ایام این رزمایش ۲۰ گروه جهادی در قالب دو تیم پزشکی و گروه های عمرانی برای ساخت وساز و مرمت و عمران آبادی اعزام شدند.
سلطانی ادامه داد: مرحله دوم این رزمایش در قالب حضور گردان های بیت المقدس در اردوگاه است که در شهرستان رفسنجان چهار گردان حوزه حضرت خاتم و حضرت رسول رفسنجان و گردان بیت المقدس بهرمان نوق و قاسم آباد حضور دارند.


فرمانده سپاه رفسنجان خاطر نشان کرد: این رزمایش به دشمنان ما نشان میدهد بسیج به فرمان رهبر فرزانه انقلاب هرکجا نیاز باشد انجام وظیفه می کند.
وی افزود: آمادگی کامل داریم تا در رکاب رهبری با هر تهدیدی مقابله کنیم؛ شرایط امروز سخت تر از هشت سال دفاع مقدس نیست و ما می توانیم عبور کنیم .
سلطانی گفت: نمایش اقتدار نظام در قالب رزمایش ها، امیدواری مردم را بیشتر می کند و به دشمن می فهماند که مراقب سخن های خود درباره جمهوری اسلامی ایران باشد.
فرمانده سپاه رفسنجان همچنین از کلیه دستگاههای و سازمان هایی که در برگزاری رزمایش یاری رساندند از جمله فرمانداری، دفتر امام جمعه، شهردار رفسنجان، شرکت مس سرچشمه، نیروی انتظامی، پلیس راهور، هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، بخشداری های مرکزی و شهرها، شورای اسلامی بخش کشکوئیه، اداره آب، جهاد نصر، سازمان تبلیغات اسلامی، بنیاد شهید، شرکت اتوبوس رانی شهرداری، آموزش و پرورش و اصحاب رسانه شهرستان قدردانی کرد.

برچسب ها:
اردوگاه شهید میرافضلی رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله رفسنجان صبحگاه مشترک
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان