فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

هیات های مذهبی و مداحان جوانان را با معنویات عاشورا آشنا کنند

  • شناسه خبر: 151384
هیات های مذهبی و مداحان جوانان را با معنویات عاشورا آشنا کنند

فرماندار رفسنجان گفت :جوانان را باید با معنویات عاشورا آشنا کنیم ،جامعه رفتار و سکنات مداحان را رصد می کنند لذا باید مواظب رفتارشان باشند .

خانه » فرهنگی مذهبی » هیات های مذهبی و مداحان جوانان را با معنویات عاشورا آشنا کنند

به گزارش خانه خشتی ؛علیار اسکندری نسب عصر دیروز در جلسه توجیهی و اموزشی سرهیات های مذهبی شهرستان رفسنجان با تسلیت ایام شهادت اباعبدالله الحسین (ع) به بحث امنیت در کشور اشاره کرد و اظهار داشت :با توجه به اینکه دشمن قسم خورده براساس برنامه ریزی هایی که در درون و برون برای نظام انقلاب اسلامی کرده بود با شکست روبرو شده است در صدد این است که در ایام محرم شکست خود را جبران نماید .

وی بیان داشت :جریانات معاند نظام اعم از تکفیری ،منافقین و داعشی علی رغم اختلافاتی که در نگرش و بینش سیاسی خود دارند در رابطه با برخورد با نظام اسلامی توافق دارند .

فرماندار رفسنجان تصریح کرد :در درون کشور براساس توصیه های مقام معظم رهبری و دولتمردان باید انسجام صفوف بهم پیوسته خود را بیشتر کنیم و متحدتر شویم .

وی افزود :در استانه ماه محرم دشمن فراخوانهایی را داده است و دور از انتظار نیست که علیه نظام دست به تحرکاتی بزنند این تحرکات در مقوله امنیتی ممکن است توسط برخی از جریانات مذهبی از طریق انتشار مطالب تفرقه انگیز باشد .

اسکندری نسب گفت :هیات های مذهبی و مداحان باید وقت مردم را زیاد نگیرند و به بیان واقعیت های عاشورا بپردازند و از عاشورا و نهضت امام حسین (ع) هدف امام حسین را تبیین کنند .

وی تاکید داشت:برگزاری مراسمات عاشورا تحریف واقعیتهای عاشورا نباشد نسل جوان با نسل چهل سال قبل از لحاظ دید و نگرش متفاوت است .

فرماندار رفسنجان یادآور شد :مداحان بایستی باید به دور از جناح بازی و مسائل سیاسی مطالبی را بیان کنند که بین شیعه و سنی شبهه ایجاد نکند .

اسکندری نسب خاطرنشان کرد :جوانان را باید با معنویات عاشورا آشنا کنیم ،جامعه رفتار و سکنات مداحان را رصد می کنند لذا باید مواظب رفتارشان باشند .

وی ادامه داد :با توجه به پیشرفت ارتباطات و فضای مجازی هیات ها مواظب رفتارها و حرکات خود باشند تا دشمن از این مراسمات سوء استفاده نکنند .

فرماندار رفسنجان بیان داشت :در ایام محرم مسئله نظم و امنیت باید توسط خود هیات ها و نیروی انتظامی مد نظر قرار گیرد .

برچسب ها:
عاشورا ماه محرم هیات های مذهبی ولایت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان