واکنش امام جمعه رفسنجان به تاخیر در انتصاب استاندار استان؛

دولت پاسخگو باشند که چرا نسبت به مردم کرمان بی تفاوت است / استانداری پاکدست و بدون هیچ وامداری برگزنید

  • شناسه خبر: 151291
دولت پاسخگو باشند که چرا نسبت به مردم کرمان بی تفاوت است / استانداری پاکدست و بدون هیچ وامداری برگزنید

امام جمعه رفسنجان گفت: اگر وزیر و هیات دولت در این امر مقصرند باید پاسخگو باشند که چرا نسبت به مردم کرمان بی تفاوت بودند .

خانه » سیاسی » دولت پاسخگو باشند که چرا نسبت به مردم کرمان بی تفاوت است / استانداری پاکدست و بدون هیچ وامداری برگزنید

حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان در گفتگو با خانه خشتی در خصوص تاخیر در انتخاب و انتصاب استاندار کرمان اظهار داشت : استان کرمان با جمعیت بیش ازسه میلیون نفر از پهناورترین استانهای کشور می باشد در کنار ظرفیتهای بالای معادنی که در این استان وجود دارد بالطبع مشکلات وبحرانهایی هم وجود دارد .

وی بیان داشت :با وجود اینکه امار بیکاری در استان کرمان کمتر از جاهای دیگر نیست می طلبد یک استاندار قوی ،کارآمد و جوان در راس استان وجود داشته باشد تا بتواند تمام اموراستان را اداره کند .

امام جمعه رفسنجان تصریح کرد :جای تعجب است که در طی سه و چهارماه گذشته دولت فکری برای این امر نکرده است در حالیکه در همان روزهای نخست فکر می کردند وقتی استاندار استعفا می دهد استاندار بعدی باید باسرعت انتخاب می شد نباید کار مردم معطل بماند .

وی افزود :سرپرست نوعا اختیارات و کارآمدی لازم را ندارد و مرسوم نبوده برای استاندار یک سرپرستی انتخاب شود که متاسفانه در استان کرمان این اتفاق افتاده و اعتراض همه بزرگان و ائمه جمعه را در برداشته است .

رمضانی پور عنوان داشت :یکی از تعلل های دولت همین است اگر وزیر و هیات دولت در این امر مقصرند باید پاسخگو باشند که چرا نسبت به مردم کرمان بی تفاوت بودند .

امام جمعه رفسنجان تاکید داشت :از وزارت محترم و هیات دولت خواهشمندیم که در اسرع وقت استانداری جوان و خلاق انتخاب کنند و بدون تعلق به گرایش سیاسی باشد .

وی یاداور شد :دولت باید فردی خلاق و انقلابی با روحیه جهادی پیدا کنند ،متاسفانه در این دولت لحاظ شده که حتما فرماندار و مدیران باید فلان گرایش داشته باشند که خیلی رسم بدی بوده است و با توجه به شعاری که رئیس جمهور دادند که ما مشی اعتدال داریم فقط در الفاظ رئیس جمهوری بوده است و در عمل اتفاقی نیفتاده است و همیشه از جناح خاصی مدیران را انتخاب کردند که باعث بروز  مشکلات امروزی برای کشورمان به شده اند.

حجت الاسلام رمضانی پور گفت :مدیریت جناحی و سلیقه ای که در کشور ما حاکم است مدیریت زیر صفر است و عرصه را بر مردم تنگ کرده اند انها  حرفی برای گفتن ندارند گرچه اینها دنبال جوسازی و هیاهو هستند و میخواهند تقصیرات را گردن این و ان بیاندازند و سناریوهایی که امروز اینها برای خودشان به وجود آوردند مخصوصا ان سی نفر نماینده ای که در تهران از یک لیست و جناح هستند میخواهند طوری برنامه ریزی کنند که مشکلات امروزی را گردن رهبری بیاندازند .

وی ادامه داد :در حالیکه رهبری کم کاری و عدم مدیریت انها را بر دوش می کشند اگر بخواهند در مقابل بایستند ما هیچ کدام ساکت نمی مانیم و برای افشاگری قطعا وارد عرصه می شویم و نمی گذاریم چنین  سناریوهایی را اجرا کنند .

امام جمعه رفسنجان بیان داشت :امروز ما طلبه ها در خط رهبری که همان راه انبیاء و اولیاء خداوند است حرکت می کنیم در همان راستا برای نظام و حاکمیت تلاش می کنیم و هر فردی و گروهی ازهر قوایی که در مسیر ولایت باشند حمایتشان می کنیم وگرنه ما همان مسیر ولایت را می رویم و وامدار احدی از گروه ها نخواهیم بود .

وی خاطرنشان کرد :امیدواریم دولتمردان ان روحیه تحرک و جهادی و انقلابی در خودشان ایجاد کنند وزرای پیر را کناره بگذارند و از جوانان بیشتر استفاده کنند تا تحرک در بدنه قوه مجریه و دولت بیشتر شود افراد مسن باید به صورت مشاور از آنها استفاده شود تا کارهای نظام به سرعت انجام شود .

رمضانی پور گفت :تقریبا نیمی از سال ۹۷ گذشته است اما هیچ قدم مثبتی در رابطه با رفع مشکلات معیشتی مردم برداشته نشده است ما نمی گوییم کاری انجام نشده است ما کارهای مثبت را هم می بینیم اما کار اساسی که در راستای رفع مشکلات معیشتی و اشتغال برداشته نشده است .

وی اضافه کرد :امیدواریم از امارهای بیجا پرهیز کنند امارها دردی از جامعه را دوا نمی کند امیدواریم عمل را دولت ببینیم مهم عمل است که میتواند امیدواری ایجاد کند .

امام جمعه بیان داشت : در راس استانداری یک استاندار پرتلاش با داشتن روحیه جهادی و پاکدستی خیلی مهم است که وجود داشته باشد این باعث می شود دیگر مدیران استانی و شهرستانی از وی تاسی بگیرند .

وی با بیان اینکه عمل استاندار میتواند خودش نظارت گر باشد گفت :عمل استاندار به پاکی و رفع مفاسد کمک می کند امیدواریم استاندار منتخب دارای خصلتهای پاک باشد تا شاهد فساد در جامعه و محیط اداری نباشیم مردم ما مردم امیدواری و معتقد به ولایت هستند این مردم لیاقت بیشتر از این را دارند که استاندار ولایی و انقلابی داشته باشند .

 

 

برچسب ها:
استاندار استاندار کرمان امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان