رئیس تامین اجتماعی رفسنجان در دیدار با امام جمعه مطرح کرد:

بدهی ۳۰ میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در رفسنجان

  • شناسه خبر: 151011
بدهی ۳۰ میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در رفسنجان

رئیس تامین اجتماعی رفسنجان گفت: اداره تامین اجتماعی رفسنجان بیش از ۳۰ میلیارد تومان از کارفرمایان مطالبه دارد و با سعه صدر و صبوری از ایشان درخواست نموده ایم تا پرداخت نمایند.

خانه » آخرین اخبار » بدهی ۳۰ میلیاردی کارفرمایان به تامین اجتماعی در رفسنجان

به گزارش خانه خشتی ، محمدرضا بابایی ظهر امروز در حاشیه بازدید حجت الاسلام رمضانی پور امام جمعه رفسنجان از درمانگاه تامین اجتماعی، از راه اندازی شعبه دوم کارگزاری بیمه تامین اجتماعی در آینده ای نزدیک در رفسنجان خبر داد و گفت: بخشودگی جرائم، بسیار به افزایش وصولی ها کمک کرد و از کارفرمایان محترم تقاضا داریم تا با پرداخت به موقع بدهی تسقیط شده خویش ، مانع از بازگشت مجدد بدهی و جریمه شوند.
وی افزود: مردم هر چه مطالبه داشته باشند به حق است و امیدواریم بتوانیم رضایتمندی نسبی را کسب کنیم.
بابایی خاطر نشان کرد: اداره تامین اجتماعی رفسنجان بیش از ۳۰ میلیارد تومان از کارفرمایان مطالبه دارد و با سعه صدر و صبوری از ایشان درخواست نموده ایم تا پرداخت نمایند.
وی بیان داشت: تلاش بر این است که مردم را راضی نگه داریم، پایه های انقلاب و نظام ما مردم است و این مهم وظیفه تک تک ماست .

دکتر بهشتی پور مسئول درمانگاه تامین اجتماعی رفسنجان نیز در این بازدید با اشاره به عملکرد قسمت های مختلف درمانگاه اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ هزار نفر در سطح شهرستان رفسنجان تحت پوشش تامین اجتماعی قرار دارند و درمانگاه فعلی جوابگوی مراجعه کنندگان نیست.
وی افزود: درمانگاه تامین اجتماعی در دو شیفت فعال است و چهار پزشک عمومی در شیفت صبح و دو پزشک عمومی در شیفت عصر خدمات رسانی می کنند.
بهشتی پور گفت: مراجعه کنندگان می توانند از بخش دندانپزشکی در دو شیفت صبح و عصر، مامایی شیفت صبح، تزریقات و پانسمان، رادیولوژی ، سونوگرافی و آزمایشگاه بهره ببرند.
وی با بیان اینکه طی یک سیستم فراگیر برای هر فرد مراجعه کننده پرونده الکترونیک تشکیل میگردد تصریح کرد: سامانه نوبت دهی درمانگاه نیز بصورت تلفنی، کد ussd، اینترنتی و از طریق اپلیکیشن موبایل کار نوبت گیری را برای افراد آسان نموده است.
بهشتی پور بیان داشت: استحقاق درمان افراد از طریق سیستم جاگذاری شده که به شعبه بیمه ای سازمان لینک است مشخص و مانع از برخی سواستفاده ها میگردد.
وی خاطر نشان کرد: با اجرای این سیستم قدم بزرگی برای کنترل منابع برداشته شده است و از طرفی موجب تسریع در امور و ارتباط منسجم میان واحدهای مختلف میشود.
مسئول درمانگاه تامین اجتماعی رفسنجان بیان داشت: در برخی ماهها نزدیک به ۸۰۰ تا هزار نفر مراجعه کننده در درمانگاه پذیریش می شوند و با این مراجعه بالا مطالبه گری بسیار زیاد است.

تهیه و تنظیم:مریم مرادی

انتهای پیام/

 

برچسب ها:
تامین اجتماعی در رفسنجان رئیس تامین اجتماعی رفسنجان کارفرما محمدرضا بابایی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان