فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

دشمنان مراقب حرف زدنشان باشند مردم نسبت به اصل نظام و ولایت فقیه کوتاه نمی آیند

  • شناسه خبر: 150827
دشمنان مراقب حرف زدنشان باشند مردم نسبت به اصل نظام و ولایت فقیه کوتاه نمی آیند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دشمنان مراقب حرف زدن خودشان باشند و بدانند رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج و سپاه نمونه کوچکی از اقتدار نیروهای بسجی است و مردم نسبت به اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه اصلا کوتاه نمی آیند.

خانه » سیاسی » دشمنان مراقب حرف زدنشان باشند مردم نسبت به اصل نظام و ولایت فقیه کوتاه نمی آیند

به گزارش خانه خشتی به نقل از  راه آرمان؛ سردار غلامعلی ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه ها در موضوعات مختلف پل ارتباطی بین مردم و مسئولین هستند و هرچه این ارتباط صادقانه تر باشد در رشد و تعالی مردم بیشتر نقش آفرینی خواهند کرد.
وی همچنین ضمن تقدیر از تعامل بین اصحاب رسانه و سپاه و بسیج ، گفت : تاکید ما بر این است که ارتباط را همچنان داشته باشیم باهر سلیقه و گرایش فرق نمی کند.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان سه موضوع را مورد بحث قرار داد و افزود: با توجه به شرایط و وضعیتی که در حال حاضر در جامعه وجود دارد و اقتصاد نیاز به کمک دارد تشکیلاتی از سال ۷۹ در سپاه به نام “بسیج سازندگی” بوجود آمد که در عرصه های مختلف کارهای خوبی انجام می دهد و محور اصلی آن رسیدگی به نقاط محروم است.
ابوحمزه با توجه به شرایط  امروز جامعه ادامه داد: در این عرصه فعالیت های عمرانی، فرهنگی، بهداشتی، پزشکی، سلامت، اقتصاد مقاومتی ، معیشتی، کشاورزی ، مرمت و بهسازی منازل محروم و حاشیه شهرها و نقاط دور افتاده و کمک به مسئولین امر را از جمله فعالیت های بسیج سازندگی می باشد.

 

آغاز فعالیت ۳۵۰ گروه جهادی با هدف محرومیت زدایی از ۹ شهریور ماه
وی بیان داشت:از ۷ هزار و ۱۴ گروه جهادی درکل کشور ،  تعداد ۳۵۰ گروه در سطح استان کرمان که همگی از دانشجویان و دانش آموزیان بسیجی هستند از ۹ شهریور ماه کار محرومیت زدایی را آغاز  نموده که تا ۲۹ شهریور ادامه نیز دارد.

ابوحمزه از آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت رسول‌الله (ص) در ۲۴ شهریورماه خبر داد و افزود: در سطح کشور حدود یک هزار گردان در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله (ص) و در استان کرمان حدود ۴۰ گردان بیت‌المقدس شرکت خواهند کرد.

وی عنوان کرد: ما نیاز به انسجام درونی داریم و به دنبال پیشرفت در عرصه های مختلف هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: بیش از یکصد گردان بیت المقدس در سطح استان کرمان وجود دارد که حوزه محوری هستند و تحت امر حوزه های مقاومت بسیج فعالیت می کنند که ۴۰ گردان نوع اول در ۲۴ پایگاه در یک رزمایش یک روز و نصفی شرکت خواهند داشت.

ابوحمزه، فراخوانی، استقرار در منطقه، تجمع ستون کشی به سوی اردوگاه ، انسجام و تقویت روحیه را از جمله برنامه های رزمایش بسیج در سطح ۲۴ ناحیه استان که به صورت شهرستانی انجام می شود عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: وظایف کلی آنان در رابطه با بحث پشتیبانی از گردان های امام حسین (ع) است و ماموریت داخلی آنان نیز ایجاد امنیت و همراهی با نیروهای انتظامی می باشد.

 

هدف از انجام رزمایش پیش بینی قبل از پیشگیری

 

ابوحمزه هدف از انجام چنین رزمایش هایی  را پیش بینی قبل از پیشگیری حوادثی از جمله فتنه سال ۸۸ و یا تجمعاتی که در خرداد و مرداد سال جاری در برخی از شهرها بوجود آمد عنوان کرد و تصریح کرد: باید همیشه این آمادگی را داشته باشیم تا از ارزشها و هنجارهای نظام دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه در شهر کرمان ۹ گردان در دو ناحیه این رزمایش را انجام خواهند داد، ابراز داشت: اقتدار عاشورایی در کشور نزدیک به ۷۰۰ هزار نفر در هفته دفاع مقدس با رژه نیروهای مسلح آغاز خواهد شد ودر کرمان هم ۳۰ هزار نیروی بسیجی در مصلی امام علی (ع) فراخوان خواهند شد که در مجموع نیروهای بسیجی از دو ناحیه حضرت رسول (ص) و حضرت امیر (ع) خواهند بود.

 

 اقتدار نظام جمهوری اسلامی و امیدآفرینی از اهداف دیگر رزمایش

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان هدف از برگزاری چنین رزمایشی را نشان اقتدار نظام جمهوری اسلامی و به رخ کشاندن آن به دشمان علی الخصوص رژیم صهیونیستی اسرائیل و آمریکا دانست.

وی گفت : دشمنان بدانند که نظام جمهوری اسلامی از اقتدار و صلابتی برخوردار است که همه اش نیروهای مردمی هستند.

ابوحمزه ، امیدآفرینی بین مردم را از دیگر اهداف این رزمایش عنوان کرد و بیان داشت: دشمن با این جنگ روانی که بین مردم بوجود آورده است جز بلف های تبلیغاتی بیش نیست و این نیروهای توانمند مردمی هستند که به صورت سازماندهی شده از حریم اسلام دفاع می کنند.

وی ادامه داد: سعی شده این نمونه و مدل را در قالب بسیج سازندگی و فعالیت کارگاه های زودبازده و کمک به قشرهای مختلف جامعه ارائه کنیم و نشان دهیم که می توان در زمینه های مختلف از جمله اشتغال بهره برد.

 

دشمنان مراقب حرف زدنشان باشند مردم نسبت به اصل نظام کوتاه نمی آیند

 

ابوحمزه خاطرنشان کرد: دشمنان مراقب حرف زدن خودشان باشند و بدانند این نمونه کوچکی از اقتدار نیروهای بسجی است و مردم نسبت به اصل نظام، انقلاب و ولایت فقیه اصلا کوتاه نمی آیند.

وی با توجه به مشکلات موجود در کشور  تصریح کرد: اگر مشکلات و ضعف هایی وجود دارد عمده آن به بخش داخل بر می گردد که با تدبیر و تلاش می توان آن را حل کرد.

این مقام مسئول یکی از موفقیت های اصلی نظام جمهوری اسلامی بعد از اسلام و فرهنگ را روحیه ای دانست که در مردم وجود دارد و باید از آن پاسداری نمود و مهمترین کار این است که همه مسئولین در همه سطوح خدمت صادقانه ای نسبت به مردم و نظام داشته باشند.

ابوحمزه اذعان داشت: امیدواریم بتوانیم برنامه ها را از نظر کیفیت و اثرگذاری به بهترین نحو در استان کرمان اجرا نماییم و انشاالله اصحاب رسانه برای انعکاس این برنامه ها تلاش نمایند تا مردم در جریان این برنامه ها قرار گیرند.

 

رفع مشکلات با اجرای تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف

 

وی با تاکید بر اینکه با اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی و انقلابی می توان مشکلات را حل کرد،  عنوان کرد: اگر تدابیر مقام معظم رهبری در زمینه های مختلف اجرایی شود آنگاه شاهد رفع مشکلات کشور خواهیم بود باید از تجربه دنیا استفاده کرد.

ابوحمزه همچنین با بیان اینکه متاسفانه روحیه مطالبه گری در مردم ضعیف است، اظهار داشت: مردم باید در هر زمینه ای مطالبه گر و مسئولین پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که علیرضا رزم حسینی استاندار سابق استان کرمان استعفا نموده سه ماه می گذرد و هنوز کسی سکان داری آن را بر عهده نگرفته است ، آیا انتخاب یک استاندار خیلی سخت است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در پایان متذکر شد : همه مشکلات به خارج از کشور مربوط نمی شود و اکثر آنها به داخل بر می گردد باید مشکل تولید حل شود ، باید به سمت اقتصاد مقاومتی برویم که اگر اجرا شود اکثر مشکلات حل خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:
رزمایش اقتدار عاشورایی فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ولایت فقیه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان