فرمانده انتظامی شهرستان انار مطرح کرد :

محوری ترین عامل تحقق پلیس جامعه محور تعامل با رسانه هاست

  • شناسه خبر: 150823
محوری ترین عامل تحقق پلیس جامعه محور تعامل با رسانه هاست

فرمانده انتظامی شهرستان انار گفت : عامل تحقق پلیس جامعه محور تعامل با رسانه هاست و رسانه ها در ایجاد احساس امنیت در جامعه می توانند به پلیس کمک کنند .

خانه » اجتماعی » محوری ترین عامل تحقق پلیس جامعه محور تعامل با رسانه هاست

به گزارش خانه خشتی ؛ سرهنگ رضا خلیلی نژاد صبح امروز در آیین معارفه در شهرستان انار با تشکر از سرهنگ غضنفری در ایجاد امنیت در این شهرستان اظهارداشت:امروز کشور ما کشوری است که امنیت آن حاصل خون هزاران شهید ،جانباز و آزاده است .
وی بیان داشت : دشمنان ما مسلح شده اند تا امنیت ما را از بین ببرند بین مردم و مسئولین تفرقه بیاندازند چه خوب است مردم به این مهم پی برده اند که امروز زمان همراهی با فکر و اندیشه دشمن نسیت .
سرهنگ خلیلی افزود :امروز زمان همراهی با مسئولین است خدا را شاکرم که توفیق خدمتگزاری در سنگر دیگر به بنده واگذار شده است با مردمی خوب و ولایت مدار ،مردمی که آوازه انها از خوبی و نجابت زبانزد است .
وی تصریح کرد :بر خود می بالم که مسئولین ناجا به بنده اعتماد کردند و این مسئولیت سنگین را برعهده بنده گذاشتند .
فرمانده جدید انتظامی شهرستان انار عنوان داشت :از مردم عزیز که واقعا بازوان توانمند امنیت هستند می خواهم ما را در عرصه امنیت یاری رسانند برقراری امنیت بدون تعامل مردم امکان پذیر نخواهد بود .
وی خاطرنشان کرد :این مردم هستند که می توانند نیروی انتظامی را در راستای تامین نظم و امنیت کمک کنند مردمی که در همه عرصه های انقلاب حضور داشتند و دارند .
سرهنگ خلیلی نژاد گفت :امنیت محورترین و کلیدی ترین نقش در تمام عرصه های جامعه دارد هر جا که امنیت بوده شکوفایی اقتصادی هم به دنبال داشته است .
وی ادامه داد :امنیت یک تولید جمعی است ک همکاری همه سازمانها را می طلبد مسئولین محترم از اعضای شورای تامین امنیت و ائمه جمعه همه در باب امنیت ورود کنند و ما دست دوستی به سمتشان دراز خواهیم کرد و سعی می کنیم یک امنیت پایداری در شهرستان ایجاد کنیم .
فرمانده نیروی انتظامی انار گفت :یکی از مهمترین اولویت ها و راهی که می تواند عملکرد ناجا را انتقال دهند رسانه ها هستند تقویت و تعامل با رسانه ها باید از اولویت های ناجا باشد و بنده به نوبه خودم با رسانه ها کار خواهم کرد .
وی عامل تحقق پلیس جامعه محور را تعامل با رسانه ها عنوان کرد و تاکید داشت :رسانه های در ایجاد احساس امنیت در جامعه، می توانند به پلیس کمک کنند ،همه باید مردم مدار باشیم برخورد با هنجارشکنان و افرادی که بخواهند نظم و امنیت شهر را به مخاطره بیاندازند در دستور کار ماست .
سرهنگ خلیلی نژاد گفت :ایجاد ظرفیت برای مشارکت مردمی از اولویت های دیگر ماست انسانهای بزرگ باید کارهای بزرگ انجام دهند در باب امنیت به نیروی انتظامی کمک کنید در باب خیرین امنیت ساز چه در مسائل مادی و معنوی ورود پیدا خواهیم کرد .
وی اضافه کرد :باید در شاخص های امنیت به حد مطلوب برسیم در این شاخص ها ارتقا پیدا کنیم و در باب امنیت ترافیکی نهایت تلاش خود را خواهیم کرد .

برچسب ها:
پلیس جامعه محور سرهنگ رضا خلیلی نژاد فرمانده انتظامی انار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان