نمایشگاه « توانمندیها و نیازمندیهای مس در بستر اقتصاد مقاومتی » در رفسنجان

  • شناسه خبر: 150075
نمایشگاه « توانمندیها و نیازمندیهای مس در بستر اقتصاد مقاومتی » در رفسنجان

نمایشگاه توانمندی‌ها و نیازمندی‌های مس در بستر اقتصاد مقاومتی در دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان برپا می‌شود.

خانه » اقتصادی » نمایشگاه « توانمندیها و نیازمندیهای مس در بستر اقتصاد مقاومتی » در رفسنجان
به گزارش خانه خشتی ، رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه از برگزاری نمایشگاه «توانمندیها و نیازمندیهای مجتمع مس در بستر اقتصاد مقاومتی» در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان خبر داد.
محمدرضا رجب پور با اعلام این خبر اظهار داشت: این نمایشگاه از ۵ تا ۷ شهریور ماه سال جاری در سالن شهدای گمنام دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در فضایی به وسعت ۱۸۰۰ مترمربع برگزار خواهد شد.
وی افزود: واحدهای روابط عمومی ، معاونت پشتیبانی و شرکت خدمات بازرگانی ، معاونت مهندسی ومدیریت انرژی، معاونت بهره برداری ،معاونت توسعه، امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی، امور تحقیق و توسعه و شرکت سرمایه گذاری مجتمع مس سرچشمه و شرکت کوشا کانسار در این نمایشگاه حضور دارند.
وی با بیان اینکه افتتاحیه این نمایشگاه روز پنجم شهریورماه با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار خیام دانشگاه ولی عصر(عج) برگزار می شود، یادآور شد: با توجه به شعار امسال مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، هدف از برگزاری این نمایشگاه این است که شرکت ها، کارخانجات و کارگاههای کوچک استان و همچنین قطعه سازان از نیازهای مجتمع مس سرچشمه آگاه شوند و بستری برای تأمین این نیازها از سوی کارگاهها و کارخانه های داخل شهرستان و استان فراهم شود.
دبیر نمایشگاه توانمندی ها و نیازمندی های مس تصریح کرد: در غرفه زنجیره تامین و بومی سازی قطعات، نمایندگان ادارات گمرک، دارایی و صنعت و معدن برای رفع مشکلات و چالشهای اداری پیش روی صنعتگران حضور داشته و برای رفع آنها اقدام می کنند.
رجب پور از برگزاری سه پنل در طول برگزاری نمایشگاه در غرفه روابط عمومی خبر داد و گفت: پنل زنجیره تأمین و بومی سازی قطعات با حضور مدیر امور انبار و سفارشات و مسوولین شرکت خدمات بازرگانی، پنل آموزش و پژوهش با حضور مدیر تحقیق و توسعه ، امور آموزش و تجهیز نیروی انسانی مجتمع مس سرچشمه و مدیران دانشگاهها و مدیر آموزش و پرورش رفسنجان، پنل «اقتصاد مقاومتی، چشم اندازها و راهکارها» با حضور دبیر کارگروه اقتصاد مقاومتی شرکت ملی صنایع مس ایران و مسئولین شهرستان برگزار خواهند شد.
رییس روابط عمومی مجتمع مس سرچشمه در پایان از کلیه دانشجویان، محققان، پژوهشگران و صنعتگران برای شرکت در این نمایشگاه دعوت کرد.
برچسب ها:
توانمنديها و نيازمنديهاي مس در بستر اقتصاد مقاومتي هفته دولت در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان