امام جمعه رفسنجان :

امروز در جمهوری اسلامی ابوموسی هایی نداریم که زیر بار تحمیل مذاکره با آمریکا برود

  • شناسه خبر: 149536
امروز در جمهوری اسلامی ابوموسی هایی نداریم که زیر بار تحمیل مذاکره با آمریکا برود

امام جمعه رفسنجان گفت: امروز ما در کشورمان ابوموسی هایی نداریم که زیر بار زور و فشار و تحمیل اینچنین مذاکراتی بروند.

خانه » رفسنجان » امروز در جمهوری اسلامی ابوموسی هایی نداریم که زیر بار تحمیل مذاکره با آمریکا برود

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: اینکه بگوییم همه مدیران فاسد هستند یک گناه نابخشودنی است در یک مجموعه ای ممکن یک یا چند نفر فاسد باشند هرچند همین هم زیاد است ولی ما مدیران خوبی داریم که زحمت میکشند طبیعی است که افرادی که چوپ لای چرخ نظام می کنند یک نفر هم باشد زیاد است.

وی افزود: باید از همه مسئولان و مدریانی که خالصانه و دلسوزانه برای مردم کار می کنند مخصوصا مدیران شهرستان و استانمان تشکر کنیم، به ویژه افرادی که بشتر برایشان حرف درست می کنند باید بیشتر قدردانی کنیم همچون شهردار محترم که همت می کنند و شهر با کمبود منابع درامدی در حال حرکت جدیدی است اما شایعه درست می کنند که شهردار می خواهد برود حرفهای بی پایه و سند است باید کمک کنیم به کمک مسئولان بروید اگر عیب و نقصی دارند دوستانه تذکر دهید.

رمضانی پور گفت: از همه رسانه ها و خبرنگاران و کسانی که دلشان برای کشور می سوزد طلب می کنیم که کمک کنند به شرایط پیشرفت شهرستان تا آینده ای بهتر برای ان داشته باشیم.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با عرض تسلیت به مناسبت شهادت جانسوز امام باقر(ع) بیان داشت: امام باقر(ع) برای بازسازی و محکم کردن پایه های تشیع باید جریانات محکمی را ایجاد میکردند و در این راستا جریانات متعدد فکری ، اعتقادی و علمی ایجاد، شاگردان را تربیت و مکتب علمی حوزه را براه انداختند .

وی با گرامیداشت سالروز ورود اولین گروه مردان جهاد و استقامت همچون کوه استوار ، آزادگان سرافراز در سال ۶۹ به میهن اسلامی خاطر نشان کرد: درس هایی را که آزادگان ما دارند پندهایی که دارند را بایستی برای نسل نو تبیین کنیم این آزادگان ناگفته هایی دارند که لازم است در مدارس و محیط های آموزشی مطرح شود.

رمضانی پور گفت: در زمان اسارت اردوگاه نبود شکنجه گاه بود اسرا را در سیاه چال ها با شکنجه های سخت آزا میداند ۴۴ هزار اسیر در عراق حضور داشتند در برابر ۷۰ هزار اسیر از عراق در یاران حضور داشتند ، آزادگان سرمایه های ارزشمند در میان ما هستند که باید حفظ شوند.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به روز عرفه این روز را روز طلب مغفرت و بهره مندی از رحمت الهی برشمرد و بیان داشت: مراسم معنوی دعای عرفه عصر روز سه شنبه ۳۰ مردادماه از ساعت ۱۴:۳۰ در مصلی امام خامنه ای(مدظله العالی)  رفسنجان برگزار می شود .

وی خاطر نشان کرد: عید سعید قربان روز تقرب جستن به خدا و گذشتو ایثاری و توجه به سنت حسنه قربانی و دادن گوشت به فقراست و نماز عید قربان نیز در ابتدای صبح چهارشنبه ۳۱ مردادماه در محل مصلی اقامه می شود.

رمضانی پور گفت: نهادهایی همچون کمیته امداد و بهزیستی به فقرا تسلط دارند و مردم می توانند گوشت های قربانی خود را تقدیم این نهادها کنید.

خطیب جمعه رفسنجان در ادامه با اشاره به کودتای امریکایی ۲۸ مردادماه در سال ۳۲ اظهار داشت: این ماجرا درس خوبی است به همه کسانی که در دلشان عشق رابطه به آمریکا دارند، در سال ۳۲ عده ای نسبت به آمریکایی ها اعتماد کردند آیت الله کاشانی را رها کردند و جاپایی برای آمریکا ایجاد کردند و باعث شد عرصه را از زیر پای انان بکشنند و محمد رضای خائن را دوباره باز گردانند.

وی افزود: اینکه امروز بحث مذاکره با آمریکا را بیان می کنند برای همه ملت نیست برای برخی پروژه های فشار است برای ترسوهاست  برای واپس گرایان ، این کشورهای ظالم غربی و اروپایی هستند که اعمال فشار کنند برای دولتمردان و مسئولان؛ این یک سناریو و یک ترفند است یک نقشه است می خواهند وانمود کنند که ما حاضریم مذاکره کنیم اما مسئولان نظام خاضر نیستند

رمضانی پور ادامه داد: این مذاکره نیست یک ابزار است یک چماق و یک پتک بر سر ملت است ما نباید خام بشویم بیانات رهبر حکیم را بشنویم مطالعه کنیم راه را راهبر بیان می کند خیر را هادی برای ما ترسیم می کند ما باید گوش شنوا و جان پذیرا داشته باشیم.

وی تصریح کرد: مذاکره اعمال فشار است همچون معاویه با امیر المومنین با دسیسه عمرعاص که حکمیت را بر ایشان تحمیل کردند  امروز ما در کشورمان ابوموسی هایی نداریم که زیر بار زور و فشار و تحمیل اینچنین مذاکراتی بروند.

رمضانی پور با اشاره به بیانات اخیر رهبر فرزانه انقلاب در جمع کثیری از مردم کشورمان بیان اشت: مشکلات اقتصادی ریشه داخلی دارد و زاییده نحوه مدیریت و سیاست گذاری هاست ارز  سکه راببینید چگونه مدیریت کردند و ۲۰ هزار دلار به حلقوم افرادی که استحقاق نداشتند ریختند سکه را چه کسانی میگیرند .

وی بیان داشت: از دستگاه قضا می خواهیم با سازمان های مربوطه به ویزه بانک مرکزی و سیاست گذارانی که واگذاری ارز و سکه داشتند برخورد قاطع و شایسته به انجام برسانند.

رمضانی پور ادامه داد: راههای برون رفت از مشکلات در داخل کشور است مدیران مدیریت کنند تدبیر به خرج دهند و وظیفه شناس باشند، رئیس جمهور کشورمان می بایست حداقل چند وزیر را کنار می گذاشتند، وزرای صنعت، رفاه، اقتصاد و مسکن را با سرعت کنار می گذاشتم عمده مشکلات مربوط به اینهاست که گرفتاری ایجاد کردند، تعلل رئیس جمهوری قابل پذیرش نیست و مجلس بایستی با استیضاح این وزرا را برکنار کند؟!

خطیب جمعه رفسنجان گفت: آقای رئیس جمهور زندگیتان را به سان متوسطین جامعه برسانید آیا با یک میلیون تومان می توانید زندگی کنید چرا بیفکر و بی غم هستید به فکر مردم نیستید پشت تلویزیون حرف بی مدرک می زنید خدا راضی نیست این ملت هم ناراضی اند.

وی تصریح کرد: حمایت از دولت، مجلس و دستگاه قصا بر همه ما واجب است اما منتها باید تحرک کنند.

رمضانی پور بیان داشت: ما در جنگ با آمریکا پیروز شدیم در جریان طبس در دفاع مقدس ما پیروز بودیم دشمن حمله نظامی نخواهد کرد و نمی تواند ، در تهاجم فرهنگی دشمن هم ما پیروز شدیم،متولدین همان سالها شهدای مدافع حرم و معتکفین ما هستند فن اوری راهیان نور ، راه اندازی اربعین حسینی ، دعای عرفه نمونه های از این کارهای فرهنگی است.

وی تصریح کرد: امروز دشمن جگ تمام عیار اقتصادی راه انداخته که با صبر و شکیبایی شما مردم در این جنگ هم دشمن شکست خواهد خورد.

رمضانی پور در ادامه با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار اخیر در کشور بیان داشت: احتکار در بسیاری از استانها و شهرستانهای داشتیم که مواد اولیه و ضروری مردم را اختفا کردند در رفسنجان هنوز کشف نشده اگر شما مردم برخورد کردید با این موارد و اطلاعاتی دارید سپاه و اطلاعات و نیروی انتظامی را در جریان قرار دهید.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان