معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رفسنجان مطرح کرد :

تخلفات کالاهای اساسی را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهیم

  • شناسه خبر: 149072
تخلفات کالاهای اساسی را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهیم

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری رفسنجان گفت : جهت بررسی و پیگیری تخلفات کالاهای اساسی و راه مقابله با آن هر هفته جلساتی تشکیل می شود و به صورت جدی این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد .

خانه » اقتصادی » تخلفات کالاهای اساسی را به صورت جدی مورد بررسی قرار می دهیم

به گزارش خانه خشتی ؛ علی آرمان در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رفسنجان اظهار داشت : با توجه به مشکلات اقتصادی که در کشور و بالطبع در شهرستان رفسنجان وجود دارد برای کنترل قیمت ها و بازار درشهرستانها به صورت جزیره ای عمل خواهد شد .

وی بیان داشت : شرایط قانونی قیمت بازار باید کنترل شود تا از این طریق رضایت مندی بیشتری در مردم به وجود آید.

آرمان افزود :مشکلات اقتصادی ، بازار و سوء استفاده هایی که در بازار می شود باعث نارضایتی مردم شده است ،دستگاه های متولی از جمله اداره تعزیرات و صنعت و معدن باید مشکلات را پیگیری کنند .

معاون عمرانی فرماندارتصریح کرد : با توجه به سیاستهایی که دولت برای تامین کالاهای اساسی گذاشته است و پیگیری و پشتیبانی که از آن می شود نبایستی مشکلاتی برای  کالاهای اساسی وجود داشته باشد لازم است سعی کنیم با امکاناتی که داریم با توجه به محدودیتها که وجود دارد با هم پوشانی و همکاری مشکلات را برطرف کنیم .

وی عنوان داشت : تخلفات و احتکار در خصوص کالاهای اساسی در شهرستان یا محدود است یا اصلا وجود ندارد لازم است که در اینده از بروز چنین مشکلات جلوگیری یا پیشگیری شود .

آرمان با اشاره به اینکه مقابله با تخلفات با حضور دستگاه های قضایی صورت می گیرد گفت :جهت بررسی و پیگیری تخلفات کالاهای اساسی و راه مقابله با آن هر هفته جلساتی تشکیل می شود و به صورت جدی این موضوع مورد بررسی قرار می گیرد .

وی اضافه کرد : از رسانه ها تقاضا داریم در خصوص برخورد با  احتکار و بحث های تخلفاتی اطلاع رسانی کنند و مردم در این راستا تخلفات را به اداره صنعت و معدن گزارش دهند تا برخورد قانونی صورت گیرد .

معاون عمرانی فرماندار خاطرنشان کرد : ستاد تنظیم بازار بر اساس دستورالعمل ابلاغ شده جهت کنترل تخلف هر هفته تشکیل می شود موارد مربوط به فعالیتها جمع بندی می شود در جلسه ارائه می شود در این جلسات با هم اندیشی از بازاریان ، کسبه و اصناف مشکلات پیگیری و برطرف خواهد شد .

لازم به ذکر است در این جلسه پیشنهاد قیمت شیر به کارگروه استان در جهت تعیین قیمت آن با گزارش کامل ، واگذاری سهمیه جدید توزیع برنج یارانه ای و اقلام مصرفی دولت منوط به ارائه گزارش توزیع قبلی و رعایت شرایط  توسط فروشگاه رفاه ، شهروند و کوروش از جمله مصوبات این جلسه بود .

 

 

برچسب ها:
احتکار بازار رفسنجان تخلفات
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان