دادستان رفسنجان مطرح کرد :

کودکان کار قربانی جرائم در جامعه

  • شناسه خبر: 149013
کودکان کار قربانی جرائم در جامعه

دادستان رفسنجان گفت: وجود کودکان کار بستری است که مردم شاهد وقوع جرائم بیشتر در جامعه باشند و متاسفانه بیشتر این کودکان قربانی جرائمی هستند که اتفاق می افتد .

خانه » اجتماعی » کودکان کار قربانی جرائم در جامعه

به گزارش خانه خشتی ؛ حسین رییسی نژاد در جلسه کارگروه ساماندهی کودکان خیابانی در رفسنجان اظهار داشت :دستگاه قضایی در خصوص کودکان خیابانی هر جا که نیاز است ورود پیدا خواهد کرد .
وی بیان داشت: برای ساماندهی کودکان باید یک برنامه مدون با رعایت تمام مسائل ارائه شود و برای اجرائی شدن آن قدم بگذاریم هرکس با هر وظیفه ای که دارد کاری در این خصوص انجام دهد تا شاهد وجود کودکان خیابانی در سطح شهر نباشیم .
دادستان رفسنجان تصریح کرد :وجود این کودکان خودش بستری است که مردم شاهد وقوع جرائم بیشتر در جامعه باشند و متاسفانه بیشتر این کودکان قربانی جرائمی هستند که اتفاق می افتد .
وی افزود :اداره بهزیستی و شهرداری برنامه ریزی کنند تا نحوه اجرایی شدن ان عملی شود ودریک فرجه زمانی نتیجه کار مشخص شود و در جلسات عنوان شود .
رئیسی ضمن تشکر از موسسه های خیریه در شهرستان و ورود آنان به این قضیه خاطرنشان کرد :موسسه خیریه ها باری از دوش جامعه بر می دارند امیدواریم با برنامه ریزی در شهر رفسنجان شاهد این باشیم که کودک کاری در خیابان دیده نشود .
وی اضافه کرد:وضعیت شهرستان طوری است باید همه همکاری کنیم و نتیجه چنین اوضاعی بیشتر متوجه مسئولین خواهد بود چراکه کار ان طور که شایسته بود انجام نشده است .
دادستان رفسنجان گفت :با توجه به مسائل اقتصادی که الان وجود دارد وجود بچه های کار در شهرستان زیاد شده است تا ازاین طریق درامدی برای خانواده داشته باشند لذا مهمتر از برنامه ریزی در این خصوص پیگیری کار مهم است .

برچسب ها:
کودکان کار کودکان کار در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان