در روز دهیار؛

دهیاران رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

  • شناسه خبر: 147382
دهیاران رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاران، طی مراسمی با حضور مسئولین رفسنجان دهیاران بخش مرکزی تجلیل شدند.

خانه » آخرین اخبار » دهیاران رفسنجان تجلیل شدند / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز آیین تجلیل از دهیاران رفسنجان به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاران با حضور اسکندری فرماندار، انارکی محمدی نماینده، هاشمیان رئیس شورای شهر و جمعی از دیگر مسئولین شهرستان ، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها در محل تالار عقیق رفسنجان برگزار شد.
حجت الاسلام هاشمیان رئیس شورای شهر رفسنجان در این آیین با تبریک این روز بر دهیاران پرتلاش شهرستان اظهار داشت: مدیران اجرایی باید این را بدانند که این فرصت مسئولیت را خداوند به انها داده اگر درست رفتار کردیم و تلاش کردیم و مردم را راضی کردیم خداوند فرصت بعدی را به دست ما می دهد اما اگر در این پست غرور و تکبر ما را گرفت بدانیم در همین دنیا دچار عذاب خواهیم شد و مردم دیگر از ما یاد خیری نخواهند کرد.
وی افزود: درست است که همه مشکلات مردم را نمی توانیم حل کنیم اما رفتار خوب با انها می توانیم داشته باشیم، سعی کنیم وقتی مردم و مسئولین به شما اعتماد کردند جامعه را طبق خواسته آنان و با همفکری و مشورت پیش ببرید.
هاشمیان گفت: به فرموده امام راحل مسئولین باید کار مردم را راه بیاندازید اینجا مسئول و مدیر نداریم برادریم و در کنار هم هستیم.
رئیس شورای شهر رفسنجان بیان داشت: امروز همدلی و همراهی بین مدیران اجرایی شهرستان وجود دارد و انتظار می رود این همدلی را بین مردم توسعه دهیم و با همراهی شهرداری ،دهیاری و شهرستانداری کنیم .
وی در ادامه به برگزاری مراسم شهادت رئیس مذهب تشیع امام صادق(ع) در موزه ریاست جمهوری در روز دوشنبه ۱۹ تیرماه اشاره کرد و گفت: جا دارد این مراسم باشکوه اطلاع رسانی شود، هرچه مردم را بیشتر دور هم جمع کنیم تعامل و دوستی بیشتر خواهد شد و این مهم یکی از ارکان توسعه منطقه است.
وی همچنین به برگزاری جشنواره پسته و بستنی کبوترخان اشاره کرد و گفت: کار خوب و تجربه عالی بود و مورد استقبال قرار گرفت نمونه این کار را می توانددر سایر روستاها راه انداخت به فکر و شعور مردم بایستی احترام گذاشت.

علیار اسکندری نسب نیز در این مراسم با تاکید بر مطالعه قانون شوراهای اسلامی شهر و روستاها توسط دهیاران و اعضای شورای روستا اظهار داشت: شما بایستی مشکلات شهر و روستا را تسلط کافی داشتن بر قانون مرتبط حل کنید.
وی افزود: امروز شرایط کشور خاص است از لحاظ اقتصادی و بین المللی در انتخابات ۹۲ یا ۹۶ مردم با رویکرد جدیدی امدند و همه سلیقه ها حضور داشتند و برنامه هایی داشتند و عرضه کردند.
اسکندری گفت: از فردای روز انتخابات عده ای مرتب یاس و ناامیدی در جامعه تزریق کردند اما اگر برگردیم و به دستاوردهای نظام نگاهی بیاندازیم می بینیم نه تنها درست نگفتند بلکه جفای در حق انقلاب کردند.

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان