بخشدار رفسنجان مطرح کرد:

آبادانی روستاها مرهون تلاش دهیاران است

  • شناسه خبر: 147380
آبادانی روستاها مرهون تلاش دهیاران است

بخشدار رفسنجان گفت: آبادانی روستاها مرهون تلاش های اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران است و زحمات این عزیزان را ارج می نهیم.

خانه » اجتماعی » آبادانی روستاها مرهون تلاش دهیاران است

به گزارش خانه خشتی ، مصطفی بخشی در آیین تجلیل از دهیاران شهرستان رفسنجان که به مناسبت ۱۴ تیرماه روز دهیاران با حضور مسئولین در تالار عقیق برگزار شد با گرامیداشت این روز اظهار داشت: نهاد دهیاری از بدو تاسیس خدمات ارزنده ای را در روستاها ارائه کرد و با مقایسه وضعیت روستاهای قبل و بعد از انقلاب شاهد اتفاقاتی خوبی در انها بعد از انقلاب و بعد از تاسیس دهیاری ها هستیم.
وی افزود: همه اینها مرهون تلاش های اعضای شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران است و زحمات این عزیزان را ارج می نهیم.
بخشدار رفسنجان گفت: با ارائه بهترین خدمات و ایجاد امکانات مناسب در روستاها می تواند شاهد مهاجرت معکوس و مانع از مهاجرت جمعیت به شهرها شد و اگر روستاها را به سمت توسعه ببریم دوباره برگشت به روستاها را خواهیم داشت.
بخشی تصریح کرد: روستاهای رفسنجان ظرفیت ها و پتانسیل های خوبی را دارا هستند و برای معفی این ظرفیت ها برنامه های ویژه ای را در دستور کار داریم.
وی به برگزاری جشنواره بستنی در روستای کبوترخان در اول تیرماه امسال اشاره کرد و گفت: جمعیتی نزدیک به ۳۰ هزار نفر از این مراسم استقبال کردند و در معرفی این منطقه و ظرفیت های آن بسیار موثر بود.
بخشدار رفسنجان بیان داشت: همه روستاها و ظرفیتهایشان باید معرفی شود بایستی روحیه نشاط و شادابی را در آنها ایجاد کنیم تا به دنبال ان توسعه داشته باشیم.
وی تصریح کرد: امسال با توجه به خسارت محصول پسته در رفسنجان مشارکت مردم به حداقل می رسد ایم موضوع بایستی مدیریت شود و از بودجه موجود بهره برد تا کارهای خوبی را به مردم ارائه دهیم و رضایت انان را جلب کنیم.
دهیابارن بخش مرکزی برترین و شرکت تعاونی دهیاران برتر در کشور است.

 

برچسب ها:
بخشدار رفسنجان تجلیل از دهیاران رفسنجان دهیاران دهیاران رفسنجان روز دهیار
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان