برگزاری ششمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس مرحله منطقه ای در رفسنجان / تصاویر

  • شناسه خبر: 147166
برگزاری ششمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس مرحله منطقه ای در رفسنجان / تصاویر

ششمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس مرحله منطقه ای شهرستانهای رفسنجان، انار، شهربابک و سیرجان صبح امروز در دبیرستان دور اول فرهنگ رفسنجان برگزار شد.

خانه » علم و فن آوری » برگزاری ششمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس مرحله منطقه ای در رفسنجان / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز ششمین دوره المپیاد آماده طرح ملی دادرس مرحله منطقه ای با شرکت دانش آموزان دختر شهرستانهای رفسنجان، انار، شهربابک و سیرجان به میزبانی رفسنجان در دبیرستان دور اول فرهنگ برگزار شد.

این المپیاد در دو مرحله عملی و کتبی ویژه دانش آموزان دختر و پسر در سناریوهای حادثه پلاسکو، زلزله بم و مدرسه شین آباد برگزار می شود.

بابایی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان رفسنجان از روند برگزاری این المپیاد بازدید کرد.

وی در حاشیه برگزاری این المپیاد در کفت و گو با خانه خشتی اظهار داشت: دادرس مخفف دانش اموزان سخت در روزهای سخت و آماده مخفف کلمات المپیاد مهارتهای امدادی دادرسان هلال احمر است ، در این طرح دانش اموزان پایه هشتم آموزشهایی را فرا می گیرند که بر مبنای آنها برای سنجش میزان دریافت مهارتها از انها ازمونی گرفته می شود .

بابایی افزود: اصل این اتفاق این است که به بهانه برگزاری المپیاد اماده دادرسانان ،اموزشهای مورد نیاز مواجه با حوادث را دریافت می کنند و هدف ارتقای آگاهی دانش آموزان است .

بابایی بیان داشت:در پایه هشتم مدراس سراسر کشور با تفاهمی که اموزش و پرورش صورت گرفته این کار طراحی شده است ،پیشنیه دادرسان در رفسنجان اهمیت قابل توجهی دارد سال گذشته همه مسئولین تلاش کردند و در المپیاد اماده کشور رتبه اول را پسران شهرستان رفسنجان کسب کردند .

این مسئول خاطر نشان کرد: این پیشنیه مسئولیت ما را در شهرستان سخت تر کرده است ،باعث شده همه مربیان ومسئولین و کارکنان جمعیت هلال احمر به ویژه کسانیکه دستی در اموزش دارند حساسیت انها برای ارتقای کیفیت برنامه های طرح دادرسان بالاتر رود .

وی ادامه داد :امسال امیدداریم امتیاز مناسب را از تیم کسب کنیم در طرح دادرسان یک دختر خانم توانسته دخترخاله خودش را از مرگ نجات بدهد این نشان دهنده اهمیت این المپیاد و اموزشهاست .

بابایی بیان داشت :اداره اموزش و پرورش رفسنجان در جهت هماهنگی این المپیاد کمک زیادی کردند و ۲۶ تیم در مرحله شهرستانی رقابت کردند،مسئولین مدرسه هم با ما همکاری کردند از شهرداری رفسنجان تشکر ویژه داریم که با ما همکاری داشتند .

 

 

برچسب ها:
دادرس طرح ملی دادرس طرح ملی دادرس در رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان