بیش از ۱۷۰۰ تبعه افغانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

  • شناسه خبر: 147082
بیش از ۱۷۰۰ تبعه افغانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

رئیس بیمه سلامت رفسنجان گفت :  در سال ۹۷ ، یک هزار و ۷۶۵ تبعه افغانی در رفسنجان  تحت پوشش بیمه سلامت همگانی قرار گرفتند.

خانه » اجتماعی » بیش از ۱۷۰۰ تبعه افغانی در رفسنجان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند

به گزارش خانه  خشتی ؛ محسن بیجامی روز گذشته در حاشیه بازدید سفرای کشورهای حامی پناهندگان از دفتر پیشخوان شهید رجایی و چگونگی صدور دفاتر بیمه سلامت اتباع بیگانه در رفسنجان اظهارداشت :با قراردادی که وزارت بهداشت کشور،سازمان بیمه کشور و اداره کل اتباع با کمیساری برقرار کردند قریب سه سال است اتباعی که  تحت لیست آمایش هستند دارای دفترچه بیمه سلامت همگانی  هستند .

وی بیان داشت :  در سال ۹۷ ، یک هزار و ۷۶۵نفر تبعه افغانی تحت پوشش بیمه سلامت همگانی در رفسنجان  قرار گرفتند ،دفاتر بیمه ای که صادر می شود هیچ تفاوتی با دفاتر ایرانی ندارد .

بیجامی تصریح کرد :تعهد سازمان بیمه سلامت در خصوص اتباع بیگانه مشابه تعهدی است که برای ایرانیان و کارمندان دولت می باشد فرانشیزی که اتباع در مراکز دولتی باید پرداخت کنند مشابه فرانشیزی است که ایرانیان در مراکز دولتی پرداخت می کنند .

رئیس بیمه سلامت رفسنجان خاطرنشان کرد:این دفتر پیشخوان هم به ایرانیان و هم به اتباع سرویس می دهد و هیچ تفاوتی در محل سرویس وجود ندارد .

 

برچسب ها:
بیمه سلامت رئیس اداره بیمه سلامت رفسنجان محسن بیجامی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان