با حضور مدیر کل دادگستری استان کرمان؛

دادگاه عمومی کشکوئیه رفسنجان راه اندازی شد / گزارش تصویری

  • شناسه خبر: 146322
دادگاه عمومی کشکوئیه رفسنجان راه اندازی شد / گزارش تصویری

حوزه قضایی و دادگاه عمومی بخش کشکوئیه رفسنجان صبح امروز با حضور مدیر کل دادگستری استان و مسئولین شهرستان و بخش افتتاح شد.

خانه » آخرین اخبار » دادگاه عمومی کشکوئیه رفسنجان راه اندازی شد / گزارش تصویری

به گزارش خانه خشتی ، صبح امروز با حضور مدیر کل دادگستری استان کرمان، رئیس دادگستری و دادستان و اعضای شورای تامین شهرستانهای رفسنجان و انار، بخشدار شهردار،شورای شهر و دیگر مسئولین بخش کشکوئیه حوزه قضایی و دادگاه عمومی بخش کشکوئیه رفسنجان افتتاح و سرپرست دادگاه عمومی این بخش معرفی شد.

با افتتاح این حوزه قضایی تعداد حوزه‌های قضائی استان کرمان به ۳۱ حوزه قضائی افزایش می‌یابد.

ساختمان دادگاه عمومی کشکوئیه با همکاری شهردار، بخشدار، اعضای شورای شهر کشکوئیه با دویست و پنجاه متر مربع زیربنا در زمینی به مساحت پانصد متر مربع راه اندازی شد.

گفتنی است اویس ریاحی طی حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه به عنوان سرپرست دادگاه عمومی بخش کشکوئیه منصوب گردید.

حجت الاسلام پور محمدی رئیس دادگستری رفسنجان در این مراسم اظهار داشت :بخش کشکوئیه یکی از بخش های مهم رفسنجان می باشد و از دیرباز سابقه مذهبی ، انقلابی گری و مردمی بسیار خوب و شهید پرور دارد .

وی بیان داشت :شهر کشکوئیه در بین شهرهای استان از نظر جمعیت روحانی بسیار زبانزد است ،تعداد زیادی شهید در این منطقه وجود دارد سابقه انقلابی گری مردم این شهر به سال ۴۲ بر می گردد .

حجت الاسلام پور محمدی تصریح کرد : کشکوئیه روحانیون بسیار بزرگی و تعداد زیادی امام جمعه در جاهای مختلف دارد ۳۰ امام جمعه از این منطقه در جاهای مختلف مشغول به خدمت هستند .

وی افزود :راه اندازی دادگاه در این منطقه جوانب خوب و بدی دارد زوایه  مثبت ان دسترسی به عدالت و برداشتن مسیر رفت و برگشت برای مردم است و از زاویه منفی این است که مگر چقد جنگ و دعوا و در این منطقه وجود دارد که موجب ایجاد دادگاه در این منطقه شده است .

رئیس دادگستری رفسنجان خاطرنشان کرد :ایجاد دادگاه در این منطقه باعث احساس امنیت در مردم می شود و باعث شده است برخی مشکلات این مردم رفع شود .

وی تاکید داشت :اگر بتوانیم دستگاه قضایی محکم و سالم داشته باشیم که بتواند به پرونده ها رسیدگی کند و به دنبال اجرای حق باشد به عدالت در بین مردم کمک می کند اگرچه بخش زیادی از ورودیهای دادگستری از ان خود دادگستری نیست .

حجت الاسلام پور محمدی یاداور شد : مشکلات اقتصادی و فرهنگی و اجتماعی و مسائل فضای مجازی  به سمت قوه قضائیه می اید و در شان جمهوری اسلامی نیست که سالی ۱۵ میلیون پرونده در دستگاه قضایی مورد بررسی قرار گیرد .

وی عنوان داشت :ما باید به دنبال جلوگیری از پرونده های باشیم متاسفانه فرهنگ صلح و سازش کمتر شده است با تاسیس این مجموعه امیدواریم مردم احساس امنیت و عدالتی بیشتری داشته باشند .

برچسب ها:
دادگاه عمومی کشکوئیه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان