استقبال گسترده مردم رفسنجان در اولین روز از اکران فیلم های فجر در سینما گلستان امین

  • شناسه خبر: 14627
استقبال گسترده مردم رفسنجان در اولین روز از اکران فیلم های فجر در سینما گلستان امین

اولین روز جشنواره فیلم های فجر در سینما امین، با استقبال خوب مردم رفسنجان رو به رو شد. در حالی که برف آسمان و زمین رفسنجان را سفید پوش کرده بود، هوای سرد از حضور جمعیت کثیری از مردم و هنرمندان و مسئولین در سالن های سینما کم نکرد. پس از اکران اولین سانس فیلم […]

خانه » استقبال گسترده مردم رفسنجان در اولین روز از اکران فیلم های فجر در سینما گلستان امین

اولین روز جشنواره فیلم های فجر در سینما امین، با استقبال خوب مردم رفسنجان رو به رو شد. در حالی که برف آسمان و زمین رفسنجان را سفید پوش کرده بود، هوای سرد از حضور جمعیت کثیری از مردم و هنرمندان و مسئولین در سالن های سینما کم نکرد.

پس از اکران اولین سانس فیلم «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی،  در حالی  که مردم با  لبخند رضایت سالن سینما را ترک می کردند، قریب به اتفاق حاضرین علاقمندی خود را برای دیدن سایر فیلم ها اعلام کردند.

برگزاری جشنواره فجر برای اولین بار در رفسنجان، انعکاس خیلی خوبی داشت، به طوری که در پخش فیلم «جیب بر خیابانی» به کارگردانی سیاوش اسعدی، سالن سینما مملو از جمعیت شد و عده ای تماشای فیلم را بر روی صندلی های پلاستیکی یدک مشاهده کردند.

حاضرین ضمن استقبال از محتوای فیلم های امسال، از تلاش سینما گلستان امین برای پخش فیلم های مهم جشنواره در رفسنجان تشکر کردند.

سایت تخصصی سینما امین به نشانی www.cinemaamin.ir و سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۹۹۱۰ بیشترین میزان اطلاع رسانی مردم از جدول اکران فیلم ها و اخبار جشنواره عنوان شد.

سینما گلستان امین با دارا بودن دو سالن مجزا، تنها میزبان نمایش فیلم های سی و یکمین جشنواره فجر در جنوب شرق کشور است که از ۱۵ بهمن ماه اکران روزانه فیلم ها در ۶ سانس را به عهده دارد.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان