یاورزاده، ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان:

دیجیتالی شدن نمایش فیلم های امسال، از مزیت های سی و یکمین جشنواره فجر است

  • شناسه خبر: 14622
دیجیتالی شدن نمایش فیلم های امسال، از مزیت های  سی و یکمین جشنواره فجر است

ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، پخش فیلم ها به صورت دیجیتال را از مزیت های جشنواره امسال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرهای خوب کرمان و مجهز به سیستم دیجیتال می باشد، برای اولین بار مجری برگزاری جشنواره در جنوب شرق است. […]

خانه » دیجیتالی شدن نمایش فیلم های امسال، از مزیت های سی و یکمین جشنواره فجر است

ناظر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خانه خشتی، پخش فیلم ها به صورت دیجیتال را از مزیت های جشنواره امسال عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه رفسنجان از شهرهای خوب کرمان و مجهز به سیستم دیجیتال می باشد، برای اولین بار مجری برگزاری جشنواره در جنوب شرق است.

یاورزاده در خصوص سطح کیفی فیلم های راه یافته به جشنواره به خبرنگار ما گفت: کیفیت فیلم های جشنواره پس از نمایش مشخص می شود و در این رابطه باید منتقدین نظر بدهند. اما به دلیل استقبال فیلم سازان از این جشنواره، انتظار می رود با جشنواره خوبی رو به رو شویم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار خانه خشتی مبنی بر علت تأخیر یک روزه در نمایش فیلم های فجر در رفسنجان، اظهار داشت: در هر جشنواره ای اتفاقات پیش بینی نشده وجود دارد و این مشکل تنها مربوط به رفسنجان نیست و حتی در تهران نیز ممکن است با چنین مشکلاتی مواجه شویم.

ناظر جشنواره سی و یکم در رفسنجان، ضمن استقبال از نمایشگاه آثار هنرمندان رفسنجانی در حاشیه آغاز به کار جشنواره گفت: در این نمایشگاه آثار برجسته ای وجود داشت که در مجموع خوب کار شده بود و امیدواریم قوی تر از این شود.

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان