فرماندار رفسنجان در جمه راهپیمایان روز قدس مطرح کرد :

عصبانیت آمریکا از نقش برآب شدن نقشه هایش در خاورمیانه است

  • شناسه خبر: 146070
عصبانیت آمریکا از نقش برآب شدن نقشه هایش در خاورمیانه است

فرماندار رفسنجان گفت: امروزه رسانه های غربی از سال سخت در ایران سخن می گویند ولی نمیدانند که ملت ایران در شرایط سخت پایبند نظام بوده است امریکا ازاین عصبانی است که که نقشه های انها در خاورمیانه از بین رفته است .

خانه » سیاسی » عصبانیت آمریکا از نقش برآب شدن نقشه هایش در خاورمیانه است

به گزارش خانه خشتی ؛ علیار اسکندری نسب در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در رفسنجان در محل مصلی امام خامنه ای (مدظله العالی) این شهر اظهار داشت :راهپیمایی روزجهانی قدس امسال با راهپیمایی که در چهل سال گذشته به طور متناوب برگزار شده است متفاوت است .
وی بیان داشت :جهان اسلام و سرزمین ایران اسلامی با دو پدیده خاص روبرو است یکی داغ سرزمین فلسطین و تصمیم استکبار و عدم تعهد به مفاد و معاهدات که قراردادهای بین المللی را زیر پا گذاشته است و دوم عصبانیت امریکا ازحمایت ملت ایران به رهبری مقام معظم رهبری به خاطر خارج شدن از برجام انجام داده است .
فرمانداررفسنجان به تاریخچه حکومت اسرائیل و حضورش در فلسطین اشاره داشت و تصریح کرد :صهیونیست به عنوان یک حرکت سیاسی در نیمه دوم قرن نوزدهم میلادی رشد کرد و صهیونیست سیاسی براساس اعلامیه استکبار جهانی خواستار بازگشت یهودیان و ایجاد کشور مستقل یهودی شدند .
وی افزود :حزب سیاسی به عنوان حزب صهیونیست و ایجاد مکانی برای کشور یهودی به عنوان اسرائیل نام گرفت و انجمن یهودی با حمایت از کشورهای زمان در تاریخ جهان اسلام نقطه عطف شد .
اسکندری نسب عنوان داشت :فلسطین از لحاظ موقعیت نقطه اتصال سه قاره اروپا ،افریقا و اسیا به عنوان بهترین مکان از لحاظ اب و هوایی و اینکه تحت فشار جنبش های آزادی بخش در سرزمین های اسلامی بود و امریکا براینکه بتواند منافع خود را حفظ کند یک مهره به نام کشور یهودی ایجاد کرد .
وی ادامه داد :امریکا برای اینکه بتواند کشورهای اسلامی را از درون تضعیف نماید می بایست یک سناریوی دیگری را تعریف کند و ان ال صعود می باشد امروز می بینید که بن سلمان و آل صعود مهره حلقه به گوش اسرائیل و امریکا هستند .
فرماندار خاطرنشان کرد :سالیان سال است که چشمان مردم فلسطین به دروازه های بین المللی دوخته شده است که کاری برای انها انجام شود .
وی ابراز داشت :امروز امریکا از ملت ایران عصبانی است و برجام را قبول نکرد چراکه ملت ایران ملتی است که در مقابل دشمن ایستاده است ملتی که در ۴۰ سال قبل فقط با سلاح ارپیچی و در دورانی که همه غربیها پشت صدام بودند مقاومت کرد .
فرماندار گفت :امروزه رسانه های غربی از سال سخت در ایران سخن می گویند ولی نمیدانند که ملت ایران در شرایط سخت پایبند نظام بوده است امریکا ازاین عصبانی است که که نقشه های انها در خاورمیانه از بین رفته است .
وی یاداورشد :امروز سرنوشت داعش کجاست ؟امریکا در کردستان عراق چه کرد اما با تدبیر مقام معظم رهبری و سردار قاسم سلیمانی نقشه انها نقش بر اب شد .
اسکندری با بیان اینکه ان چیزی که امریکا با ان دل خوش کرده است ایجاد عدم وحدت در درون ملت است تاکید داشت :مقام معظم رهبری در چندین سال اخیر مجدانه بر وحدت و همدلی در درون ملت تاکید داشتند و بر این اصرار دارند که ملت به سمت دو قطبی شدن و اختلاف پیش نرود .
وی افزود :همه مردم و مسئولین باید زانو به زانوی مقام معظم رهبری قدم برداریم واختلافات خود را کنار بگذاریم با پیروی از مقام رهبری لحظه ای پشت ولایت را خالی نگذاریم .

سخنرانی فرماندار رفسنجان بعد از راهپمایی روز جهانی قدس قبل از نماز شکوهمند جمعه در مصلی بزرگ امام خامنه ای (مد ظله العالی)

سخنرانی فرماندار رفسنجان بعد از راهپمایی روز جهانی قدس قبل از نماز شکوهمند جمعه در مصلی بزرگ امام خامنه ای (مد ظله العالی)

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان