فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

دستگاه های اجرایی در بحث امنیت غذایی به جد وارد شوند

  • شناسه خبر: 145610
دستگاه های اجرایی در بحث امنیت غذایی به جد وارد شوند

فرماندار رفسنجان گفت :ما مسئولین فردای قیامت باید پاسخگو باشیم دستگاه های اجرایی باید در خصوص بحث امنیت غذایی به جد وارد شوند .

خانه » آخرین اخبار » دستگاه های اجرایی در بحث امنیت غذایی به جد وارد شوند

به گزارش خانه خشتی ، جلسه کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان رفسنجان با حضور دستگاههای مختلف و با بررسی مسائل مختلفی در این خصوص روز گذشته در دفتر فرماندار برگزار شد.

علیار اسکندری نسب فرماندار در این جلسه اظهار داشت :استان به صورت متناوب جلسات خود را برگزار می کند و ما بر بحث امنیت غذایی دغدغه جدی داریم .
وی بیان داشت :تا وقتی حادثه ای اتفاق نیفتاده کسی پاسخگو نیست ولی وقتی حادثه ای اتفاق افتاد دستگاه های اجرایی باید پاسخ دهند .
فرماندار رفسنجان تصریح کرد :امسال به واسطه درامدهای کشاورزی با توجه به اینکه درامد مردم کاهش یافته مردم درصدد هستند حداقل ها را در زمینه غذایی خریداری نمایند باید نظارتی شود تا امنیت غذایی مردم تضمین شود .
وی افزود :ما مسئولین فردای قیامت باید پاسخگو باشیم دستگاه های اجرایی باید در خصوص بحث امنیت غذایی به جد وارد شوند .

گفتنی است در این جلسات در زمینه موضوعات نظارت بر عرضه دارو در عطاری ها سطح شهرستان، ارتقای کیفیت بهداشت شیر، نظارت بر ورود افاغنه در صنف های دامی و لبنی ، نظارت بر عرضه مواد غذایی دوره گردی، مشکلات تصفیه خانه شهرک هزار واحدی و ساخت پروژه تصفیه خانه زندان رفسنجان مورد بررسی قرار گرفت.

لازم به ذکر است سامانه تماس ۱۹۰ جهت رسیدگی به شکایات بهداشتی شهروندان آماده پاسخگویی است و شهروندان می توانند مشکلات بهداشتی خود را در میان بگذارند.

 

برچسب ها:
امنیت غذایی علیار اسکندری فرماندار رفسنجان کمیته سلامت و امنیت غذایی شهرستان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان