دید سیاسی به خانه مطبوعات نداریم

  • شناسه خبر: 145417
دید سیاسی به خانه مطبوعات نداریم

مسئول خانه مطبوعات استان کرمان گفت : هیچ وقت اجازه ندادیم به خانه مطبوعات با دید سیاسی نگاه شود و پرهیز از سیاست زدگی در دستور کار ما قرار گرفته است.

خانه » آخرین اخبار » دید سیاسی به خانه مطبوعات نداریم

به گزارش خانه خشتی ؛ روح الله خدیشی صبح امروز در مراسم افتتاح نمایندگی خانه مطبوعات در شهرستان رفسنجان اظهار داشت :رسانه ها در رویدادهای خانه مطبوعات فعال باشند .

وی بیان داشت :امسال نمایشگاه مطبوعات را در حاشیه نمایشگاه کتاب با حضور روزنامه ها و خبرگزاریهای سراسری برگزار می کنیم امید داریم شاهد حضور پررنگ رسانه های شهرستان باشیم .

خدیشی تصریح کرد :از شنبه فراخوان جشنواره مطبوعاتی استان بر روی خروجی سایت معاونت مطبوعاتی قرار می گیرد که اثار مربوط سال ۹۵ و ۹۶ داوری می شود و اختتامیه جشنواره همزمان با روز خبرنگار برگزار می شود .

وی افزود :برگزاری دوره های اموزشی بعد از ماه رمضان شروع خواهد شد ما هیچ وقت اجازه ندادیم خانه مطبوعات با دید سیاسی به ان نگاه شود .

خدیشی عنوان داشت :اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات انتخابی هستند و فاصله معناداری با دولت داریم، دولت نقش حمایتی ان را برعهده دارد ،برگزاری نشست های مطبوعاتی از وظایف خانه مطبوعات می باشد .

وی خاطرنشان کرد :این امکان باید فراهم شود رسانه های دارای مجوز که به سیستم قضایی پاسخگو هستند اظهار نظر کنند و روحیه مطالبه گری از مسئولین در این نشست ها به وجود بیاید.

خدیشی عنوان داشت :باید مس سرچشمه به عنوان یک نهاد به کمک اصحاب بیاید و تعاونی مسکن خبرنگاران شکل بگیرد باید مسئولین این امکان را داشته باشند که پاسخگوی خبرنگاران باشند .

وی تاکید داشت :اگر جریان اصحاب رسانه ای ضعیف شود بستری برای شایعه فراهم می اید .

خدیشی گفت: از مسئول نمایندگی خانه مطبوعات رفسنجان می خواهم که سیاست را کنار بگذارند و صرفا کار صنفی برای پیگیری امور خبرنگاران را در دستور کار قرار دهند.

برچسب ها:
خانه مطبوعات خانه مطبوعات در رفسنجان دید سیاسی روح الله خدیشی
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان