مدیر جشنواره فیلم فجر در رفسنجان:

سینما امین، میزبان نمایش ۳۳ فیلم جشنواره فجر

  • شناسه خبر: 14525
سینما امین، میزبان نمایش ۳۳ فیلم جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،مدیر جشنواره فجر در رفسنجان، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران، از نمایش ۳۳ فیلم جشنواره در ۶۶ سانس خبر داد و افزود: رفسنجان برای اولین بار موفق به برگزاری جشنواره فیلم فجر در جنوب شرق کشور می باشد که هم زمان با تهران، امتیاز نمایش ۵ فیلم مهم جشنواره را […]

خانه » سینما امین، میزبان نمایش ۳۳ فیلم جشنواره فجر

به گزارش خبرنگار “خانه خشتی”،مدیر جشنواره فجر در رفسنجان، ظهر امروز در دیدار با خبرنگاران، از نمایش ۳۳ فیلم جشنواره در ۶۶ سانس خبر داد و افزود: رفسنجان برای اولین بار موفق به برگزاری جشنواره فیلم فجر در جنوب شرق کشور می باشد که هم زمان با تهران، امتیاز نمایش ۵ فیلم مهم جشنواره را دریافت نموده است.

حسین پورمحمدی ادامه داد: سایت اختصاصی سینما امین نیز به صورت آزمایشی آغاز به کار کرده و طی روزهای آتی با حضور مسئولین رونمایی خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری نمایشگاه چند منظوره در حاشیه جشنواره فیلم فجر، اظهار داشت: این نمایشگاه از ۱۴ بهمن با نمایش آثار هنرهای تجسمی هنرمندان رفسنجانی، آثار مؤلفان و صنایع دستی رفسنجان در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

پورمحمدی تأکید کرد: از میان ۳۳ فیلم راه یافته به جشنواره فیلم فجر، ۲۰ فیلم توسط هیئت داوران مورد بازبینی قرار گرفته و داوری می شود.

وی ضمن استقبال شهروندان از سی و یکمین جشنواره فجر در رفسنجان، گفت:  علاقمندان با ارسال عدد یک (۱) به سامانه پیامک سینما امین به شماره ۱۰۰۰۰۹۹۱۰ همه روزه می توانند از اخبار جشنواره مطلع شوند.

برچسب ها:
رفسنجان سینما امین، میزبان نمایش 33 فیلم جشنواره فجر
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان