گردهمایی رزمندگان رفسنجان در سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد / تصاویر

  • شناسه خبر: 145155
گردهمایی رزمندگان رفسنجان در سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد / تصاویر

گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر در محل باغ هرندی برگزار شد.

خانه » فرهنگی مذهبی » گردهمایی رزمندگان رفسنجان در سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد / تصاویر

به گزارش خانه خشتی ، با هماهنگی موسسه حماسه ثارالله رفسنجان و همکاری سازمان های مختلف شب گذشته گردهمایی بزرگ رزمندگان هشت سال دفاع مقدس شهرستان رفسنجان به مناسبت گرامیداشت سوم خردادماه سالروز آزادی خرمشهر با حضور مردم، رزمندگان و مسئولین شهرستان در محل باغ هرندی برگزار شد.

در این محفل حماسه‌های رزمندگان رفسنجان از اعزام تا شهادت در قالب تئاتر های اعزام نیرو با همان سبک و سیاق دوران دفاع مقدس یعنی استفاده از اتوبوس‌هایی که آن زمان بوده، تئاتر مقرها، تئاتر خشم شب و تئاتر بازسازی دو عملیات والفجر ۳ و والفجر ۸ اجرا شد.

باغ هرندی محل اعزام نیرو‌های در دوران دفاع مقدس از شهر رفسنجان به جبهه های نبرد حق علیه باطل بوده است بدین معنا که یک هزار شهید رفسنجان از این باغ به جبهه‌ها اعزام شدند و به شهادت رسیدند.

همچنین در این مراسم از دو کتاب ” از مهاباد تا اسلام آباد” خاطرات حاج علی اکبر حیدری و “بلوز پلنگی سید” نوشته علی محمدی نسب با حضور مسئولین حاضر رونمایی شد.

        

 

 

 

برچسب ها:
سالروز آزادی خرمشهر گردهمایی رزمندگان رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

  • مجید ناظری

    خیلی عکس ها و صحنه های جالبی بود و درود و سلام خدا بر شهیدان و رزمندگانی که در آن روزها سخت برای میهن ایثارگری کردند نمونه بارز این رزمندگان فرهنگی ایثارگر (جانباز) حسین جان مقدری فرمانده پایگاه سیدالشهدا قاسم آباد حاجی که دیدن عکس ایشان برایم خیلی جالب بود

    مهرزاد

    واقعا از تلاش شبانه روزی حاج علی محمدی نسب و دوستانشون کمال تشکرو سپاس را بعنوان یکی از همرزمان که با تعدادی دیگر از کرمان و بردسیر و کهنوج دراین محفل عارفانه و عاشقانه که یقین دارم شهدا ناظر بودندرا دارم خدا اجرشان دهد

    سارا

    حاج علی اکبر حیدری الگوی خستگی ناپذیر رزمندگان و کشاورزان و حتی در زمان خود در بین کارگران هستش

    سارا

    کاش عکسهای حاج علی اکبر حیدری را نیز در سایت درج میکردین
اخبار ویژه
اخبار رفسنجان