امام جمعه رفسنجان:

دولت پاسخ دهد؛ برای مشکل محصول امسال در رفسنجان چه قدمی برداشتید؟

  • شناسه خبر: 145014
دولت پاسخ دهد؛ برای مشکل محصول امسال در رفسنجان چه قدمی برداشتید؟

امام جمعه رفسنجان گفت: آقای استاندار بفرمایید برای مشکل خشکسالی و محصول امسال شهرهای شمال استان چه قدمی برداشتید؟ دولت را در کار بکشید و برای مردم کاری کنید، آقایان زودتر اقدام کنند قبل از اینکه همه چیز از بین رود.

خانه » اقتصادی » دولت پاسخ دهد؛ برای مشکل محصول امسال در رفسنجان چه قدمی برداشتید؟

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: تقوا باید محور زندگی باشد و باید آن را در محیط خانواده و جای جای زندگی جاری کنیم.

وی با واجب دانستن نگه داشتن حرمت ماه مبارک رمضان بیان داشت: روزه دار وقار روزه داری داشته باشد امروز او با روزی که روزه نیست تفاوت داشته باشد، در این ماه مبارک روزه باید بر همه مراکز عمومی حاکم باشد. جو روزه داری باید بر جامعه حاکم باشد اگر این باشد تقوی را رعایت کردیم.

امام جمعه رفسنجان بیان داشت: ماه مبارک رمضان ماه بهره مندی از برکت قرآن است جمع خوانی های قرآن در این ایام کار پسندیده ای است، از ظرفیت وعظ، ممبر، نماز جماعت ماه مبارک رمضان استفاده کامل ببرید

رمضانی پور در ادامه به اجرای طرح جمع آوری متکدیان در شهر رفسنجان اشاره کرد و گفت: سال گذشته درراستای اجرای این طرح اقدامات خوبی صورت گرفت و بیش از ۳۰۰ متکدی از سطح شهر جمع شد.
وی افزود:بیش از ۹۰ درصد این متکدیان غیر بومی هستند و هیچ کدام از اینها مستحق نبودند در حالی که شما مردم براحتی در جاهای مختلف به اینها پول می دهید چه بسا پولتان را هدر می دهید.

امام جمعه رفسنجان خاطر نشان کرد: شما مردم احسان دارید و مهربانید به فقیران واقعی توجه کنید از کمیته امداد، بهزیستی و خیریه ها بپرسید و به اینها کمک کنید تا چهره فقر به طور واقعی از شهرمان برود.

وی تصریح کرد: ساخت و تولید مشروبات الکی در شهر مذهبی رفسنجان قبیح و زشت است اکثر مردم رفسنجان مومن و متدین هستند و چنین مسائلی بعید است.

رمضانی پور با گرامیداشت سالروز آزادی خرمشهر گفت: سوم خرداد تداعی حماسه بزرگ و جاوید و اوج ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام است.

وی خاطر نشان کرد: تجمع بزرگ رزمندگان دفاع مقدس شهرستان رفسنجان در سوم خردادماه در محل باغ هرندی برگزار می شود و از تمامی رزمندگان جان بر کف برای حضور در این محفل دعوت بعمل می آید.

رمضانی پور با با اشاره به روز ملی جمعیت اظهار داشت: کاهش زاد و ولد برای آینده کشورمان خطرناک است سرانه جمعیت کشورمان ۱.۶ است و این خوب نیست.

وی با گرامیداشت روز بهره وری و بهینه سازی تصریح کرد: مدیریت مصرف داشته باشیم و از اسراف در مجالس عروسی پرهیز کنیم.

خطیب جمعه رفسنجان رفسنجان در ادامه به موضوع برجام اشاره کرد و گفت: چرا مسئولان ما دنبال انگلیس و فرانسه و آلمان می دوند؟ بیایید با کشورهای قدرتمند آسیایی وارد مذاکره شود، شما بیایید آنها را تحریم کنید.

وی تصریح کرد: آقای ظریف برجامت بر باد رفت مردم هم این را باور کردند که برجام چیزی نبوده بیایید از مردم عذرخواهی کنید و به مردم قول دهید صادقانه عمل می کنید آنوقت بینید که ملت چقدر شما را حمایت و کمک خواهند کرد.

رمضانی پور گفت: هرچه خرابکاری بود در این ۵ سال انجام دادید اشتغال که ایجاد نکردید هیچ آن را از مردم هم گرفتید، کارخانه ها ریزش نیرو دارند، برای مشکل محصول امسال در رفسنجان چه قدمی برداشتید؟

وی بیان داشت: آقای استاندار بفرمایید برای مشکل خشکسالی و محصول امسال شهرهای شمال استان چه قدمی برداشتید؟ دولت را در کار بکشید و برای مردم کاری کنید، آقایان زودتر اقدام کنند قبل از اینکه همه چیز از بین رود.

امام جمعه رفسنجان با اشاره به انتقال سفارت آمریکا به فلسطین اشغالی بیان داشت: هرچند این اقدام با قربانی شدن ۷۰ نفر د زخمی و جانباز شدن صدها نفر همراه بود اما فرصتی برای جریان مقاومت و انتفاضه های جدید و نه راهبردی برای استکبار خواهد بود.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان پسته رفسنجان حجت الاسلام رمضانی پور دولت رفسنجان مشکل نماز جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان