فرماندار رفسنجان مطرح کرد :

ما باید با قدرت مردم و  همدلی  مشکلات خود را حل کنیم

  • شناسه خبر: 144472
ما باید با قدرت مردم و  همدلی  مشکلات خود را حل کنیم

علیار اسکندری نسب گفت : ما باید با قدرت مردم ، با همدلی و تفاهم مشکلات خود را حل کنیم.

خانه » آخرین اخبار » ما باید با قدرت مردم و  همدلی  مشکلات خود را حل کنیم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛علیار اسکندری نسب صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در بخش فردوس اظهار داشت:سال ۹۷ نه تنها سخت نخواهد بود بلکه سال موفقیت نظام جمهروی اسلامی ایران خواهد بود .

وی بیان داشت :مردم در شرایط سخت بیشتر از گذشته به حقانیت نظام پی برده اند ،مسئولین اجرائی کشور در دوران، نفت ۸ دلار را فروخته اند کشور را بهتر از دوران رونق  اداره کرده اند .

اسکندری تصریح کرد :استکبار جهانی از سال ۹۶ همراه گروه های تبلیغاتشان در داخل جنگ روانی را راه انداخته اند که ایران در سال ۹۷ به مشکلات و بحران های زیادی برخورد می کند .

جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در بخش فردوس شهر صفائیه

جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در بخش فردوس شهر صفائیه

وی افزود :دشمن به دنبال این است که همدلی خودمان را فراموش کنیم و سرگرم همدیگر باشیم ،جمهوری اسلامی ایران موفق شده داعش را در  سرزمین سوریه بیرون براند وقتی استکبار جهانی نقشه های خود را  در اقلیم کردستان عراق نتوانست پیش ببرد عرستان صعودی بعد از ۵ سال در مقابل یمنی ها عاجز مانده اند امروز دنبال این است که بگویید جمهوری اسلامی ناتوان است و شرایط سختی در پیش دارد .

فرماندار رفسنجان گفت :امریکائیها ازاین عصبانی هستند که برنامه های خود را در خاورمیانه نتوانستند پیش ببرند و اوج عصابنیت امریکا خارج شدن از برجام بود .

اسکندری نسب عنوان داشت :امروز دیگر امریکائیها کاره ای نیستند و نمی توانند در انرژی هسته ای ما را دخالت کنند ،ما انها را کنار گذاشتیم امید داریم ملت ایران با همدلی و همراهی با توطئه های دشمن مقابله کنند و از این بحران بگذرند .

وی افزود :ایران امروز درخت تنومندی شده است که نه تنها مردم ان بلکه تمام ازدیخواهان خواهان از ان بهره می گیرند ،مشکلات شهری و روستایی را با همدلی حل خواهیم کرد .

جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در بخش فردوس شهر صفائیه

جلسه شورای اداری شهرستان رفسنجان در بخش فردوس شهر صفائیه

فرماندار تاکید داشت :امروز کسی نمیتواند بدون حیات جمهوری اسلامی ایران مراوده داشته باشد ،ما در دوران گذار از بحرانها سالی را پشت سر گذاشته ایم که طومار داعش را در هم پیچیده ایم .

وی ضمن اشاره به سخنانی از امام راحل  یاد اورشد : ما باید با قدرت مردم ، با همدلی و تفاهم مشکلات خود را حل کنیم .

اسکندری نسب اذعان داشت :برای برون رفت از مسائل خشکسالی باید اراضی خرده مالکین را ساماندهی کنیم ،تجمیع اراضی کار را سهل تر خواهد کرد ،بحث گردشگری میتواند پتانسیل خوبی در بخش شما باشد .

تنظیم خبر : منیژه نوروزی

عکس : رضا احمدی

برچسب ها:
اقتصاد رفسنجان اقلیم کردستان عراق جمهوری اسلامی ایران خاورمیانه شورای اداری در بخش فردوس شورای اداری رفسنجان فرماندار رفسنجان مسائل خشکسالی رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان