امام جمعه رفسنجان مطرح کرد:

اگر دولت با مردم صادقانه رفتار کند انها تا پای جان از نظام و دولت حمایت خواهند کرد

  • شناسه خبر: 144381
اگر دولت با مردم صادقانه رفتار کند انها تا پای جان از نظام و دولت حمایت خواهند کرد

امام جمعه رفسنجان گفت :مقام رهبری بارها تاکید داشتند که به امریکائیها اعتماد نیست باید به توان خود و دیگران تکیه کنیم ، اگر دولت و مجلس صادقانه با ملت رفتار کنند و ملت را فریب ندهند مردم تا پای جان از نظام و دولت حمایت خواهند کرد .

خانه » آخرین اخبار » اگر دولت با مردم صادقانه رفتار کند انها تا پای جان از نظام و دولت حمایت خواهند کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه خشتی ؛حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن دعوت همگان به تقوی الهی اظهار داشت :با توجه به نزدیک شدن به ماه رمضان باید حرمت این ماه حفظ شود حتی کودکان هم طوری راهنمایی شوند که در ملا عام چیزی نخورند .

وی بیان داشت :جو روزه داری باید حاکم باشد ،قانون می تواند با روزه خواران برخورد کنند ،همه مردم مختلف در هرجایی هستند باید در خصوص روزه خواران تذکر دهند .

امام جمعه افزود :اغذیه فروشیها باید در ماه رمضان مراعات کنند و پوشش خود را داشته باشند ،از نیروی انتظامی می خواهیم با روزخواران برخورد کنند .

وی ضمن روایتی از پیامبر (ص) به اثرات ماه رمضان اشاره داشت و تاکید داشت :در ماه رمضان درهای بهشت بر روی شما گشوده می شود و دعا هم در این ماه اجابت می شود .

حجت الاسلام رمضانی پور یاد اور شد :مسجد پایگاه همه کارهای خوب است ،جمع خوانی قران در مساجد در ماه رمضان مهم است ،مساجد مرکز نیکوکاری و محل رجوع افراد گرفتار است .

وی به روز خانواده اشاره داشت وافزود :ما از همه ظرفیتها باید استفاده کنیم ،والدین باید با هر توان برای رشد و تعالی خانواده تلاش کنند ،عدم توجه به اسیب های اجتماعی باعث نابسامانی فرزندانمان خواهد شد .

امام جمعه به افزایش دلار اشاره کرد و گفت :پیروزی قاطع حزب الله در میان مسیحیان و یهودیان باعث افتخار برای جهان اسلام است و شکستی مجدد برای امریکا، اسرائیل و صعودیها می باشد .

وی خاطرنشان کرد :سالروز تشکیل بسیج سازندگی در سال ۷۹ به امر رهبر فرزانه انقلاب را داریم و برکات ان را شاهد هستیم برگزاری اردوها از اثرات ان می باشد .

امام جمعه ضمن تشکر از مس سرچشمه در ترویج فرهنگ قرانی ابراز داشت :مسابقه حفظ قران با جوایز ارزنده از کارهای ارزشمندی است که باید تداوم داشته باشد .

وی به خروج امریکا از برجام اشاره داشت و گفت :امریکا از روز اول به برجام وارد نشده بود که بخواهد خارج شود یک دولت مستکبر ، مستبد و خودخواهی که هیچ تعاملی با قضیه برجام نداست ،مسئولین کار را محکم نکرده بودند تغییر زمان اعلام خروج ترامپ از برجام از ۲۲ اردیبهشت به ۱۸ اردیبهشت صرفا برای انحراف افکار عمومی و انتقال سفارت خود از تلاویو به قدس شریف بود.

رمضانی پور اذعان داشت : امریکا می خواست اذهان مردم جهان را متوجه قضیه برجام کند ،سناریوهای زیادی از خود نشان دادند ،کشوری که ادعای تمدن دارد و این گونه به هیچ اصولی پایبندی نیست قابل اعتماد نمی باشد مسئولین ما چرا به تاریخچه امریکا توجه نکردند .

وی افزود :چرا وقت ملت را پنج سال گرفتید چرا به جوانان داخل کشور اعتماد نکردید چرا به ظرفیت های موجود در داخل اعتماد نکردید اما به امریکا اعتماد کردید ،چرا تضمین های لازم را نگرفتید .

امام جمعه بیان داشت :مقام رهبری بارها تاکید داشتند که به امریکائیها اعتماد نیست باید به توان خود و دیگران تکیه کنیم ، اگر دولت و مجلس صادقانه با ملت رفتار کنند و ملت را فریب ندهند مردم تا پای جان از نظام و دولت حمایت خواهند کرد .

وی ادامه داد :چرا یک کشور باید در دنیا اختیار داشته و بتواند همه کشورها را تحریم کند این عین ذلت است چرا ما نباید انها را تحریم کنیم می توانیم با خودکفایی و ایجاد سرمایه گذاری دشمن و دیگر کشورها را تحریم کنیم .

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان برجام به امریکائیها اعتماد نیست پیروزی حزب الله حفظ قران خروج از برجام خودکفای دولت و مردم روزه روزه خواران صادقانه ماه رمضان مس رچشمه نماز جمعه
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان