امام جمعه رفسنجان:

مردم دنیا باید از حقیقت بعثت آگاه شوند

  • شناسه خبر: 142546
مردم دنیا باید از حقیقت بعثت آگاه شوند

امام جمعه رفسنجان گفت: وظیفه ما آگاه کردن مردم دنیا از حقیقت بعثت است. بسیاری از مردم دنیا حقیقت بعثت را نمیدانند لذا وقتی مسلمان هراسی ایجاد میشود آنها باور میکنند.

خانه » فرهنگی مذهبی » مردم دنیا باید از حقیقت بعثت آگاه شوند

به گزارش “خانه خشتی” ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی و انجام واجبات و تبریک عید مبعث اظهار داشت:هدف از بعثت در دوقلمرو بیان می شود، قلمرو اول وجود فردی است؛ تهذیب انسان که اصل هم همین است که تحول در انسان به وجود بیاید.

وی افزود:قلمرو دوم حیات اجتماعی یعنی استقرار عدالت اجتماعی است ک در این راستا چیزی به عنوان هدف معین شده که همان عدالت اجتماعی که از آن دم میزنیم و خواهان آن هستیم که در کشورمان عدالت اجتماعی نهانیده شود.

رمضانی پور بیان داشت: وظیفه ما آگاه کردن مردم دنیا از حقیقت بعثت است. بسیاری از مردم دنیا حقیقت بعثت را نمیدانند لذا وقتی مسلمان هراسی ایجاد میشود آنها باور میکنند. وقتی رهبر انقلاب به جوانان اروپا و غرب نامه نوشتند و آن را ابلاغ کردند چقدر از جوانان به حقیقت اسلام پی بردند و بسیاری هم ایمان آوردند.
وی ادامه داد: وظیفه دوم ما شالوده دینی، اسلامی و اخلاقی بر پایه حقیقت بعثت است که باید در عالم نهانیده شود.

امام جمعه رفسنجان با توجه به دیدار اخیر رهبر انقلاب در ۲۰ فروردین با کارگزاران و مسئولان نظام افزودند: رهبر انقلاب فرمودند که ما نباید دهه اول انقلاب، دوران دفاع مقدس و سالهای نخست پیروزی انقلاب از یادمان برود و قلب های ما نیز به تغییر دارداین را به رئیس جمهور، هیئت دولت، مجلس و رئیس مجلس، رئیس دستگاه قضا و قضات محترم و همه ی نیرو های اطلاعاتی و امنیتی فرمودند؛ گوشتان را کر نگیرند؛ عمل کنند؛ قلب خود را تعمیر و آباد کنند و به مردم خدمت کنند هیچ وقت به مشکل و گرفتاری برنمیخورند.

وی بیان داشت: یک روزی همین رئیس جمهور محترم قبل از دوره اول انتخاب یعنی قبل از دولت یازدهم مگر ایشان دولت سر کار را مورد استهزا قرار ندادند که ارز چی شده؟ صبح از خواب پامیشویم ارز تغییر کرده. اقای رئیس جمهور الان چی؟ الان چه اتفاقی افتاد؟ چکار کردید شما برای مملکت؟ ما الان در دنیا اولیم؟ از بی اعتباری پول! پول ما در رأس بی اعتباری پول های دنیاست و این سوء مدیریت شخص رییس جمهور و دولت محترم است.

رمضانی پور گفت: دولت باید ارز را روی ۴۲۰۰ تومان نگه بدارد. این کار را میتوانستید ۶ ماه پیش بکنید و این همه خسارت معنوی و مادی به نظام و مردم وارد نشود.

خطیب جمعه رفسنجان با توجه به ۲۰ فروردین روز ارتش اضافه کردند: باید بگوییم امروزه ارتش ما در تراز یک ارتش اسلام است یعنی یک ارتش اسلام و پخش پهپاد ها از سیمای جمهوری اسلامی نشان دهنده اقتدار ارتش جمهوری اسلامی است.

رمضانی پور در پایان در خصوص شعار سال و حمایت از کالاهای ایرانی خاطر نشان کردند: این کار باید فرهنگ سازی شود و نیز از خودمان هم شروع شود یعنی هریک از خودمان شروع کنیم و الزامات آن را رعایت کنیم. هم تولید خوب و با کیفیت از سوی تولید کنندگان هم رغبت و تعمد و تعصب از سوی مردم و حمایت همه جانبه از دولت و مجلس که ان شاءالله حمایت از کالاهای ایرانی تحقق پیدا کرد.

برچسب ها:
امام جمعه رفسنجان بعثت
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان