امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه این هفته مطرح کرد:

اقتدار جمهوری اسلامی به برکت قطع رابطه با آمریکاست

  • شناسه خبر: 142309
اقتدار جمهوری اسلامی به برکت قطع رابطه با آمریکاست

امام جمعه رفسنجان گفت: این اقتدار امروز و عظمت جمهوری اسلامی به برکت همین قطع رابطه بود و ما روی پای خودمان ایستادیم گرچه برخی می خواهند این پا را بشکننداین اقتدار را از بین ببرند و بگویند نمی شود ما با غرب ارتباط نداشته باشیم.

خانه » سیاسی » اقتدار جمهوری اسلامی به برکت قطع رابطه با آمریکاست

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان ضمن توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی و اصلاح ذات البین اظهار داشت: از صرف کردن مال و ثروت خود در راه اطاعت خداوندخودداری نورزید وگرنه ناچار می شوید دوبرابر ان را در راه گناه و معصیت صرف کنید ، باید مواظب باشیم که وزر و وبال برای خودمان درست نکنیم.

وی افزود: مردم ابراز گله مندی می کنند که در فلان تالار  و جشن بساط گناه را راه می اندازد که باید بگوییم شما یک اختیار دارید که آن مجلس را ترک کنید چرا برای رودبایستی گناه برای خود درست می کنید؛ درست است که جلسه عروسی شادی است اما باید همراه با دعا و خیر و سلامت برای عروس و داماد باشد نه اینکه معصیت برپا کنیم.

رمضانی پور گفت: می شنویم که برخی تالار ها مشروبات الکی راه می دهند شما دودمان خودتان را بر باد می دهید زندگی خودتان را نابود می کنید مال خودتان را کثیف و نجس می کنید اگر اجازه می دهید مشروبات در داخل تالار ها رواج پیدا کند.

خطیب جمعه رفسنجان به اتمام سفرهای ابتدای سال ۹۷ اشاره کرد و گفت: تشکر باید داشته باشیم از عواملی که کمک کردند نیروی انتظامی ،هلال احمر، نیروهای امداد و نجات در بخش درمان ،درمانگاه ها، ایستگاههای سلامت، مراکز درمانی و بیمارستانها، عوامل ستاد اسکان و مراکز گردشگری.

وی تصریح کرد: سال کاری جدید باید با روحیه و نشاط شروع کنیم و جدیت می طلبد تا به آبادانی کشور بیانجامد مشاهده می کنید دشمنان برای غارت اموال کشورمان دندان تیز کردند و اعمال فشار و تحریم بیشتر تنها با استقامت شما ملت بزرگ این پیروزی ها بدست امده، آنها نمی خواهند بگذارند جشن پیروزی چهلمین سال پیروزی انقلاب شکوهمندمان را بگیریم؛ ما به توفیق الهی پیروزیم و استقامت می تواند کارسازی داشته باشد.

رمضانی پور با اشاره به روز فن اوری هسته ای در ۲۰ فروردین بیان داشت: این روز کمتر از ملی شدن صنعت نفت نبود گرچه امروز به این صنعت عظیم خیلی بها داده نشده و حتی تعطیل شده است که امیدواریم مسئولان ما از خود غیرت ملی را نشان داده و انرژی هسته ای را به بهانه برجام نابود نکنند.

وی افزود: گفتندبرجام حتی در آب خوردن ما هم تاثیر دارد اما دیدیم که در هیچ چیز تاثیر نداشت و هیچ خاصیتی نداشت و امروز زیر پای رئیس جمهور دیوانه ای مثل ترامپ است، ترامپ وعده داد که برجام را پاره می کند اگرچنین توهینی به آرمان های ملت بزرگ بخواهد بکند ما هم باطبع باید ان را آتش بزنیم.

رمضانی پور گفت: صنعت بزرگ انرژی هسته ای را که با توان همین ملت و جوانان این ملت و بهای خون عالمان این صنعت بزرگ حاصل شد ، تمام شد و امروز رئیس آژانس هسته ای کشورمان می گوید ما کارهایی می خواهیم انجام دهیم.

امام جمعه رفسنجان در ادامه به تاسیس بنیاد مسکن به دستور امام راحل اشاره کرد و گفت: رسالت این بنیاد خانه سازی برای محرومین جامعه است ضمن تشکر از زحمات بنیاد مسکن روستاییان ما گله مند هستند که برخی پول ها را مطالبه می کند که انها در توانشان نیست کسی که در روستا خانه می سازد به خاطر ارزان بودن  است اگر بخواهد پول هایی کذایی را که در شهر میگیرند بدهند دلیلی ندارد در روستا بماند.

وی به سالروز قطع رابطه آمریکا با ایران اشاره کرد و بیان داشت: آنها دهها بار اقدام کردند برای وصل ارتباط چون دیدند جمهوری اسلامی سرمایه های بسیاری دارد ما در دنیا در نفت و گاز اول هستیم آنها نمی توانند از این راحتی بگذرند خیلی سالها به ارزانی و مفت بردند تمام انچاه آمریکاییها بودجه سالانه تعیین می کند از چپاول کشورهای منطقه به ویژه دولت احمق عربستان است.

رمضانی پور گفت: جمهوری اسلامی به اقرار دو بلوک شرق یعنی روسیه و چین یک کشور با اقتدار منطقه ای است انها این را باور کردند و لذا ارتباطاتششان خوب است دیگر کشورهای هم می توانند همین رابطه را داشته باشند ارتباط گرگ میش نمی شود.

وی خاطر نشان کرد: این اقتدار امروز و عظمت جمهوری اسلامی به برکت همین قطع رابطه بود و ما روی پای خودمان ایستادیم گرچه برخی می خواهند این پا را بشکننداین اقتدار را از بین ببرند و بگویند نمی شود ما با غرب ارتباط نداشته باشیم.

رمضانی پور گفت: به ولله اگر ما با تمام غرب قطع رابطه نداشته باشیم تنها با کشورهای همسایه خودمان و کشورهایی که چپاولگر نباشند کشور ما می تواند خودش را اداره کند حتی می تواند اقتدارش را بیشتر کند این امیدهای بیجا و بی مورد به غرب برخی مسئولان و دولتمردان داشتند و دارند ما را عقب نگه داشته صنعت هسته ای را این بلا را بر سرش آورده و از طرفی در مردم امید کاذب ایجاد کرده است.

امام جمعه رفسنجان به فرمایشات رهبر حکیم انقلاب در ابتدای سال جدید اشاره کرد و گفت: شبکه های ماهواره زیر نظر انگلیس هزینه می شوند اتاق فکر جریانات یک پروژه ی رسانه ای هستند که فرمایشات گهر بار رهبر انقلاب را زیر سوال می برند ما باید هوشیار باشید؛ انها هیچ وقت خیر را ما را نخواستند آنها می خواهند این امید آفرینی را تبدیل به یاس کنند و تبلیغات سوء در بین ملتها داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: رهبر انقلاب هیچوقت ناامیدی ایجاد نکردند و همیشه خیر دولت مجلس مسئولین و دستگاهها مردم به ویژه جوانان را خواستند، این ملت رهبرشان را دوست دارند و در عمق جانشان اینچنین است.

رمضانی پور تصریح کرد: شعار ما می توانم باید تحقق یابد مجلس دولت همه دستگاه ها به ویژه جوانان باید آن را محقق کنند ما مسئولین رد شهرستان دست به  دست می دهیم تا اشتغال، کشاورزی و صنعت در این شهرستان رونق گیرد.

 

برچسب ها:
اقتدار امام جمعه رفسنجان
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان