امام جمعه رفسنجان در خطبه های نماز جمعه مطرح کرد:

با هیچ کس تعارف نداریم / خود را مدیون ارزش های دین و انقلاب می دانیم

  • شناسه خبر: 141391
با هیچ کس تعارف نداریم / خود را مدیون ارزش های دین و انقلاب می دانیم

امام جمعه رفسنجان گفت: ما با هیچ کس تعارف نداریم ما خود را مدیون ارزش های دین و انقلاب می دانیم و اجازه نمی دهیم این ارزش ها کمرنگ شود.

خانه » سیاسی » با هیچ کس تعارف نداریم / خود را مدیون ارزش های دین و انقلاب می دانیم

به گزارش خانه خشتی ، حجت الاسلام رمضانی پور در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر رفسنجان با توصیه نمازگزاران به رعایت تقوی الهی و اصلاح ذات البین و ضمن تبریک میلاد باسعادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه(س) از شهدای فاطمی حادثه هفته گذشته در تهران یاد کرد و بیان داشت: سه شهید نیروی انتظامی و دو شهید بسیج برای تحقق امنیت مورد عنایت رهبری قرار گرفتند و دیدار رهبری انقلاب از خانواده های این شهدا بیانگر رضای ولی امر است.

وی تصریح کرد: بایداستحقاق  بخشودگی را داشته باشیم خداوند می فرماید وای به حال آنکس که یک یک گناهش بر طاعتش و حسناتش بخواهد بیشتر شود؛ با قطع وابستگی تنها به دنیا به عنوان محل عبوری نگاه داشته نباشیم؛ در غیر راه خدا قدم برداشتن ظلم به خودمان است.

رمضانی پور توجه به ضعفا و فقرا را سیره حضرت زهرا(س) برشمرد و گفت: با همه توان امیر المومنین(ع) خانواده ایشان شبهایی سر را بر بالین گرسنه می گذاشتند ، زهرا بانوی قانع بسیار بزرگوار و روح بخشندگی داشت.

امام جمعه رفسنجان در ادامه اظهار داشت: فقرایی که درب منازل مراجعه می کنند معلوم نیست که فقیر واقعی باشند کانون های احسان و نیکوکاری و خیریه تحت لوای مساجد ایجاد کنیم تا شناسایی بهتری از فقرا داشته باشیم، بهترین راه شناخت در خود اقوام است.

وی خاطر نشان کرد: بهترین الگو برای ما فاطمه زهرا(س) است چرا ما شیعیان ایشان را الگو قرار ندهیم به ویژه بانوان و مادران حجاب فاطمی را در جامعه نهادینه کنند، اکثریت خانمها اهل حجاب برتر چادر هستند این حجاب فاطمی است.

رمضانی پور به برخی کشف حجاب دخترانی در کشور اشاره کرد و گفت: اینها از انگلیس و کشورهای اروپایی خط میگیرند، کشف حجاب نتیجه اش این است که چطور اروپایی ها و آمریکا از انها حمایت می کنند، چطور در برابر ظلم به اقشار متدین صداشون در نمی آید، اینها از خدا می خواهند به جامعه مومن ما آسیب وارد شود .

خطیب جمعه رفسنجان به آغاز هفته احسان و نیکوکاری اشاره کرد و بیان داشت: همیاران نیکوکاری بین آموزش و پرورش و کمیته امداد در حال پیگیری است دانش آموزان می توانند نقش آفرین باشند در کمک افرد بی بضاعت و به خانواده ها یادآوری کنند.

رمضانی پور با اشاره به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب با مضمون انقلاب و نظام را به دست نااهلان نسپارید تصریح کرد: یک جریانی اتفاق افتاده اختصاص به یک شهر و دو شهر ندارد می خواهند دین مردم را بگیرند و یه دین سکولاری برای مردم رقم بزنند در شهر ما هم همین است به اسم جشن به بی بندباری و فساد می پردازند.

وی افزود: عده ای با دنبال کردن دوچرخه سواری بانوان با وقاحت می خواهند ولنگاری را رواج دهند فکر می کنند من فقط مخالفم اگر شما مردم هم مخالفید اقدام جانانه بکنید (با تکبیر نمازگزاران همراه شد).

رمضانی پور گفت: لذا بنده به طلبه حقیری هستم از همه طلاب بسیجیان آحاد مردم انقلابی می خواهم نگذارید اینچنین کارهایی در جامعه ما رواج یابد.

وی خاطر نشان کرد: اول شهید هوانیروز کشور شهید رضا وجوانی متعلق به شهرستان رفسنجان است که امام درباره ایشان فرمودند فرزندم رضا و شهید چمران می گوید من حیاتم را مدیون شهید وجدانی می دانم این شهدای عظیم القدر هستند خجالت نمی کشید ردر شهر انقلابی رفسنجان هر کاری را که دوست دارین انجام می دهید.

امام جمعه رفسنجان گفت: ما با هیچ کس تعارف نداریم ما خود را مدیون ارزش های دین و انقلاب می دانیم و اجازه نمی دهیم این ارزش ها کمرنگ شود.

رمضانی پور در پایان بر موضوع اقتصاد مقاومتی و لزوم جدی گرفتن این موضوع توسط مسئولین بزرگوار تاکید کرد و گفت: ما شرمنده ی شما مردم و جوانان هستیم .

 

برچسب ها:
تلگرام
دیدگاه‌ها
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خانه خشتی منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
در جواب نظر :

اخبار ویژه
اخبار رفسنجان